Watch out, wordt geen slachtoffer van bezness!

Geachte lezers,

graag wil ik jullie aandacht voor het volgende:

Op vakantie gaan is heerlijk…:nod:

Van de zon en cultuur genieten op Djerba genieten is ook heerlijk…:nod:

Maar kijk uit voor de valkuil die Bezness heet:

Bezness wil zeggen:

“Business met bijbedoelingen”

Dit gebeurd zowel op het zakelijke vlak als in de persoonlijke sfeer veelvuldig in Noordafrikaanse vakantielanden, en helaas ook op Djerba.:frown:

Mensen die geen slachtoffer van bezness wensen te worden, raad ik aan om eens te googlen.:nod:

Een gewaarschuwd mens telt voor 2! :thumbsup: :idea:

Mijn streven is deze bezness te stoppen! :nod:

Opdat er geen énkele toerist meer slachtoffer wordt! :thumbsup:

Ieder jaar komen er meer en meer nieuwe slachtoffers/ ontwetend stap je in de valkuil /

het lijkt zo sprookjesachtig / maar met ongekende gevolgen!! :frown:

Watch out, protected yourself !!

Dit wou ik ff kwijt.:wub:

Reacties zijn uiteraard welkom!

www.buitenlandsepartnerbe.yourbb.nl

De ondersteunende site voor bezness-slachtoffers en frisverliefden die geinformeerd willen worden over het gevaar dat bezness heet.

ben er zelf met mijn 2 voeten ingetrapt, stom, stom, stom!!:disgust:

gudrine vertel eens wat meer over je ervaringen ivm de bezness:dag:

Ik ben in totaal reeds 5 maal naar Djerba gereisd, de eerste keer met een vriendin, de andere keren terug voor mijn grote liefde, jong, knap in mijn ogen en hij kon het goed uitleggen, ik was verkocht. Beetje bij beetje begon ik te beseffen dat mijn vakanties met hem zeer fijn waren maar ook wel duur, en ook steeds duurder. Hij zat uiteraard ook in de problemen waardoor hij zelf weinig tot niks had. Ik begon te denken dat het bij hem rond het geld draaide, dus ik liet niets meer horen en draaide de geldkraan dicht. Hij blijft me echter bellen, hij weet dat ik niks meer geef, hij heeft nog steeds niemand anders en zit compleet aan de grond (de economische crisis in europa slaat daar erg hard toe, ze leven van toerisme en de toeristen blijven in het hotel dus geen werk) Hij vraagt me niks, hij zegt dat hij blijft wachten, hij wil geen andere vrouw,… Ik zal nog wel eens teruggaan en dan zien we wel weer. Hij heeft me wel geleerd het leven te nemen zoals het komt, en hij heeft me nog vele andere dingen geleerd, hij heeft inzicht in het leven maar heeft ook graag luxe, hij denkt niet toekomstgericht maar van dag tot dag. Ik bel nooit, hij belt mij en we zullen wel zien, ik denk dat dit de beste ingesteldheid is. Ik ben ziek geweest van verdriet, nu gaat het beter, ik zie het nu ook realistischer, let op voor de oogkleppen van de liefde, maar geniet van je vakantie en stel geen verwachtingen, oppassen met geld want ze hebben niks en geloven echt dat wij heel rijk zijn, wat in hun ogen ook zo is.