Enquete: Bezness

Beste Egyptegangers,

Hierbij het vriendelijk verzoek met 6 korte vragen in te vullen.

http://85.12.43.219/~enquete/toonenquete.php?id=25616

Met hartelijke dank,

het team van Beware of Bezness

apart… wellicht ook een idee om hier gelijk uitte leggen wat bezness nu inhoudt en eventuele tips om het te herkennen of sites waar men ze al etaleert als criminelen terwijl in feite vele “gedupeerden” uit vrije wil liefde/sex of financiele hulp/geld hebben gegeven???
Elk verhaal heeft twee kanten waar je dan ook bent op deze wereld!

beter om te voorkomen dan te genezen lijkt mij :wink: dus alle tips zijn welkom…

Misschien moeten jullie zelf eerst eens vertellen wie jullie zijn. Ik heb jullie site bekeken maar kan nergens ook maar een naam ontdekken. Zo schep je weinig vertrouwen, hoe weten mensen met wie ze te maken hebben? En ondertussen vragen jullie ze wel om persoonlijke informatie. Niet in de haak! :thumbsdown:

inderdaad!

we hebben al op andere sites te lezen gekregen dat het jullie alleen om het geld te doen is,en ook wie jullie zijn, dus abc en gamela ik denk niet dat jullie vis zal braden met dat advocatenkantoor met een prijs van 130 euro per spreekuur( regelrechte bezness dat!!)een advocaat die die prijs vraagt in egypte!!

Vragen over Vakantie - GoeieVraag dan kunnen jullie hier eens gaan lezen!!! intressant

Beste Dimphij,

Lees op de site Beware of Bezness. Inderdaad voorkomen is beter dan genezen. Vandaar onze waarschuwingen!
Inderdaad heeft de Bezness twee kanten…maar door het cultuurverschil en de slechte voorlichting worden ook vele onwetenden gedupeerd.
Wij hebben voorbeelden genoeg van vrouwen en kinderen die gedupeerd zijn en voor hun leven getraumatiseerd.

De gedupeerden op onze site hebben wel vertrouwen en weten wie we zijn.
Persoonlijke informatie? Nee, we vragen niets geen e-mail, naam, geboorte datum dus volledig anoniem.

O, dus jullie maken je wel bekend nadat iemand op jullie website haar persoonlijke verhaal heeft gedaan? En hoe verklaar je dat jullie 130 euro per uur vragen voor jullie zgn ‘goede raad’ van een Egyptisch advocatenkantoor? Valt financieel gewin ook niet onder bezness?

AMY12,is proberen volk te lokken dat ze doen, maar zal hun niet lukken hoor!! de mensen zijn bedrogen door een beznesser en dan zullen ze zich zeker geen geld afhandig laten maken door dat stel,is al jaren dat ze proberen een besnes te maken van de slachtoffers van de bezness!! zielig hoor!!

Tja…

Beznessers weten heel handig gebruik te maken (ook) van zogezegde ’ hulpverleners’…

Triest eigenlijk, omdat ze al zover zijn afgegleden van de realiteit zien ze

-gehersenspoeld door die desbetreffende beznesser-

‘waarheden’

die louter valse voorwenselen blijken te zijn…

Je kunt pas een goede hulpverlener zijn als je jezelf eerst ‘genezen’ hebt!
Misschien kun je tegen muur met een vaartje van 150 km p/u knallen om wakker gerammeld te worden?

dat is nu eens de pure waarheid die hierboven beschreven staat!!:kus:

Ik heb hier zonet gekeken. De link naar de website van die dure Egyptische advocaat met z’n domme vrouwke Gamela is helemaal verdwenen, ja, ze kregen natuurlijk veel commentaar maar raad eens wat: ze zijn weer een website begonnen waar je al voor moet betalen om erop te kunnen komen. En da alles onder het mom van mensen helpen, jaja. :confused:

Jaja,

Alle dagbladen waren zterdag gevuld met het FATALE LIEFDE.
Bezness door bezness dat is pas BUSINESS.

Ik ben een voorstander van de waarschuwingen en met het artikel is niks mis.
Maar als je wilt helpen richt dan een stichting op en help dan alleen voor je onkosten.
Maar ga er niet op winnen.

Marmah

blij dat iemand hier bevestigt dat het industrie geworden is!!(op elk vlak)
dan vragen ze zich af waar de toeristen blijven!!!

volgens mij is Sousse niet in Egypte?!?!?

Nee dit ligt in Tunesië. Maar ik wilde toch iedereen waarschuwen

1 like

Wat een lillikerd! :slight_smile: