Wat zouden de mensen zeker moeten bezoeken als ze rondtoeren in het zuiden van Thailand?
U kunt hieronder allerlei tips plaatsen ivb:bezienswaardigheden,eilandjes in het zuiden van Thailand
Hai, mijn reactie is weg als ik et goed zie? was ook erg kort, maar wel serieus bedoeld. In bovenstaande link komt toch gewoon deze pagina tevoorschijn of mis ik iets…
Ik ga vanaf 3 dec tot 17 Jan, lees iedere dag hier en op een ander forum o.a de weersberichten en goede leuke tips aan elkaar.
Het is de bedoeling van deze topic,dat de mensen hun ervaringen wat betreft het zuiden van Thailand hieronder zetten.
Dat kan van alles zijn,leuke stranden,hotels,nationale parken etc…
Tree Tops Safari in Khao Sok ! Slapen in een boomhut en/of op een rafthouse. Wel rekening mee houden dat het erg back-to-basic is, maar zeker een leuke ervaring.
Of ook in Khao Sok, maar dan iets luxer, Elephant Hills Camp, waarbij je in luxe tenten overnacht.
Ben je bij Krabi/Ao Nang in de buurt, bezoek dan zeker het prachtige Railay Beach, topstrand !
oeps net vandaag een ‘‘originaal bamboo hut’ op eiland KOH PHAYAM bij Ranong geboekt voor enkele dagen rondom nieuwjaar (of er nog plaats is is nog ff afwachten). Hopelijk net zo mooi als het eiland wat jij vermeld Dave? eerder kreeg ik een reactie dat Shanti lodge in Bangkok niet meer je van het is? zijn jullie hier bekend mee? en kennen jullie het Runes en Roses project voor kids in Chumphon provincie? Ooooo er is zoveel moois, interesants en spannends te doen en zien, lees zoveel op internet, dat ik soms niet meer weet hoe en wat.
Ik was precies 20 jaar gelden met NBBS met een georganiseerde reis in Thailand, heb toen wel prachtige foto’'s gemaakt maar niet opgeschreven waar we zijn geweest…weet ik nu niet meer (leeftijd;(, afgezien van vele highlights die toen nog uniek waren heb ik het idee…, en waar ik nu niet meer naartoe zou hoeven bergstam/river kwai/varende markt/ enzo.
Stranden van Phuket, uitgaansleven in Patong (zeer de moeite waard om eens rustig te bekijken onder het genot van een biertje of ander drankje). en natuurlijk het prachtige onderwater leven in de Andaman Zee.
Thanks Steven, maar zal phuket niet bezoeken, te toeristisch, alhoewel ik ook las dat er wel minder toerische delen zijn. Is het nachtleven wat jij noemt wat ik denk dat het is… ‘dames en bier’, is niet wat ik zoek. Laat ik zeggen ik ben een oudere hippo…
Veel plezier.
Maar mijn antwoord was niet specifiek aan jou gericht maar aan de TS.
George, het is niet in het zuiden, maar is een goede initiatie wat Thailand betreft : Khao Lak, nog in een beschermde stuk “jungle”.
Groetjes
Sopirla