Hallo, ik ga in december voor de zoveelste keer naar Thailand en dit keer alleen naar het zuiden. Ik ben van plan om de eerste paar dagen een paar dagen natuur/jungle te pakken en daarna een weekje rusten op Koh Tao en Koh Samui.
Ik ben eerder met Tree Tops meegeweest (prachtige natuur, maar slechte organisatie; er werd veel vergeten en veel dingen gingen niet door. Als ik nu zoek, kom ik steeds alleen bij Treetops uit. Heeft iemand nog tips?
Alvast bedankt!
Groet, Hanna
Ik heb dezelfde ervaring met tree tops en wil toch ook nog een keer terug naar dit mooie gebied. Mijn oog viel op “Our Junglehouse” Our Jungle House Tree House Bungalows Resort Khao Sok National Park Thailand - Krabi Directory , ik heb geen ervaringen met deze accomodatie en de tours die zij organiseren. Wie wel?
1 like
Erg bedankt voor de reactie. Ik heb de site bekeken en het ziet er erg leuk uit. Het voordeel hieraan is ook dat je zelf kan boeken wat je wilt doen. Bij Treetops zat je gelijk vast aan heel heel programma (met ook minder boeiende dingen)… ik voel hier wat voor en ga denk ik wel boeken (als dat nog kan)… Dank je wel!!