Wat zorgt ervoor dat je gerust op vakantie kan?

Beste reizigers,

Ik heb sinds kort een website opgericht dat ervoor moet gaan zorgen dat reizigers gerust op vakantie kunnen gaan.

www.gagerustopvakantie.nl

Nu heb ik de vraag; Wat zorgt er voor dat JIJ gerust op vakantie kan? Of ook wel, welke informatie heb je nodig, om gerust op vakantie te kunnen?!

Geen informatie… als ik me spulletjes maar bij me heb

Mijn pillen(acton)geven mij een rustig gevoel op het vliegtuig,eenmaal geland dan stop ik om ze nog in te nemen!ff verklaren;acton wordt genomen tegen angstaanvallen!Vroeger heb ik ze nooit genomen,maar ik heb een nare ervaring gehad,die ik al dikwijls op het Thaiforum heb uitgelegd.Dus samengevat:eerst mijn pillen,dan mijn reispas&geld,and there whe go.gegroet:georgessiam.

Bedankt voor je reactie!

Het is een eerlijke reactie!!Moest ik deze pillen niet gebruiken,dan krijgen ze me niet meer op een vliegtuig!In dag dagelijkse leven gebruik ik deze pillen niet,maar ik kan de mensen die “vliegangst” hebben deze pillen aanraden,het onderdruk de angsten.Dus samengevat,eerst mijn pillen en dan de rest!gegroet:georgessiam.:chin:

1 like

Zou ik deze nuttige opmerking mogen plaatsen op www.gagerustopvakantie.nl? Of zou je dat zelf willen doen bij Ervaringen? (Bij overige bijvoorbeeld). Natuurlijk zou ik dit ook graag voor je willen doen. Ik hoor het wel :slight_smile:

Dat mag je ,ik zie daar geen kwaad in!Als ik of jij de mensen kan bijhelpen waarom niet!gegroet:georgessiam:chin:

Het bericht is geplaatst op www.gagerustopvakantie.nl (zelfs op de eerste pagina!, rechts bovenin). Ik heb het bericht kort gehouden.