Wat zijn mijn kansen om te gaan werken op een reisbureau?

is er iemand die me kan vertellen wat mijn kansen zijn??
ik zit met het volgende:
ik ben na de mavo toerisme gaan leren op het MTRO maar ik ben na een jaar al gestopt.
ik wilde namelijk graag stewardess worden maar besefte me tijdens de opleiding dat ik niet altijd van huis wilde zijn en niet wilde verhuizen naar amsterdam om op schiphol te kunnen gaan werken!
ik ben dus ander werk gaan doen.
inmiddels, een aantal jaren later, ben ik de beveiliging in gegaan.
ik werk nu als luchhavenbeveiliger op een klein vliegveld.
nu ik weer met toerisme “samenwerk” voel ik dat mijn hart toch in het vak toerisme ligt!
nu dacht ik om een thuisstudie te gaan volgen om alsnog mijn SEPR diploma te gaan halen, zodat ik op een reisbureau kan gaan werken! dat lijkt me ontzettend leuk!!
maar mijn vraag is dus; is dit haalbaar voor mij?? aangezien ik nu 28 ben…
ben ik niet te oud nu?? hoe liggen mijn kansen??
want straks ga ik mijn diploma thuis halen en dan neemt misschien niemand me aan! want ja, je word natuurlijk een dure kracht, en ze zullen toch vaker iemand aanemen die jonger is!
ook zit ik met het probleem, dat de thuisstudie ook een praktijkgedeelte heeft die je moet halen om je diploma te krijgen, en dit word weer wat moeilijker voor mij omdat ik wel een inkomen moet hebben!!
weet iemand hier raad op??

Hoi,
Nee, je bent niet te oud om verder te gaan leren, ik ben 34 en bezig met een studie Personeelmanagement. Waar een wil is een weg!