Wat zijn jullie vliegervaringen met Lufthansa?

Lufthansa is de grootste luchtvaartmaatschappij van Duitsland.
Het hoofdkwartier bevindt zich in Keulen, de belangrijkste luchthavens waarvan vluchten van Lufthansa vertrekken is o.a. Frankfurt International Airport.

Heb jij ook al eens gevlogen met Lufthansa en wat waren je ervaringen?

Hierboven kan je stemmen in de peiling,hieronder kan je het één en ander kwijt over deze luchtvaartmaatschappij !

http://bizclassdeals.com/wp-content/uploads/2011/05/lufthansa-a380-plane.jpg

Ik heb twee keer gevlogen met Lufthansa, prima ervaringen mee! Vriendelijk personeel, niks mis het met eten en drinken wat je wilde.
De prijzen waren erg gunstig, vandaar dat ik voor Lufthansa koos. Een keer naar Kiev, één keer naar Moskou.

Nou zelf met lufthansa gevlogen van Brussel naar Frankfurt,vliegtuig was op tijd vertrokken,voor een vlucht van 55minuten kan ik er niet veel over vertellen.
Alleen één negatief puntje,de koffie die we aan boord kregen was lauw en slap.

Heb het helaas nooit eerder meegemaakt op een luchthaven, maar op Frankfurt kun je gratis koffie tappen in de wachtruimtes van Lufthansa. Was best te zuipen. Voor de rest kan ik me niet bijster veel herinneren. Zal wel gewoon degelijk zijn geweest.

Diverse malen mee gevlogen richting Azië, en dat is me altijd prima bevallen. Oerdegelijke maar altijd vriendelijke service, moderne vloot, meestal prima maaltijden. Aan een overstap ontkom je op verre vluchten dan uiteraard niet, daarbij heb ik dan wel een sterke voorkeur voor München boven het wat chaotische Frankfurt.

München vond ik zelf inderdaad ook prima om over te stappen.

Vlieg regelmatig FRA-SFO vv met LH, prima service, doen niet moeilijk over wat overgewicht (niet van mij maar van de bagage) vliegen altijd op tijd, heb tenminste nog nooit de trein van FRA naar Arnhem gemist. Verder prima maaltijden en ruime keuze aan drankjes.