Volgende week ga ik voor de eerste keer met Lufthansa vliegen. Weet iemand wat een economypassagier krijgt? Watvoor eten, zijn er alcolholische dranken inbegrepen enzovoort?
Dat is afhankelijk van de vlucht. Het kan een ontbijt zijn maar ook een diner met gratis drankjes erbij.
Lufhansa is voor de langere afstanden zeker een aanrader en qua kwaliteit en prijsverhouding beter dan KLM.
Ondertussen heb ik de vlucht al gedaan. Porto-Frankfurt-Zurich en terug.
Op Porto-Frankfurt kreeg ik een warme croissant met hesp en kaas, gevolgd door koffie. Later kwamen ze nog een tweed keer langs. Frankfurt Airport was fantastisch: Lufthansa geeft gratis koffie en thee en enkele kranten aan haar reizigers. Op de 30 minuten durende vlucht Frankfurt-Zurich kreeg ik koffie en een Milka koekje. Zurich-Frankfurt was enkel koffie (de koekjes gaven ze niet :tear: ). Op Frankfurt-Zurich kreeg ik een sandwich en een biertje (je kon ook wijn krijgen) en daarna nog eens koffie. Over het algemeen: zeer goed en ik zal proberen met Lufthansa te vliegen. Zelfs met een overstap heb ik liever Lufthansa dan Brussels Airlines (mijn normale company)