Wat Word De Nieuwe Zomerhit In Blanes?

Ik heb dus echt GEEN plek in me koffer voor een radio’tje als ik alles ongeveer goed heb ingeschat :o hoeeeeeeee doe je dat… teach me, HOW :stuck_out_tongue:

is goed…je pakt een TAS…(zo’n sporttas…) mij ist vorig jaar ook gelukt :stuck_out_tongue:

als ut echt niet lukt…misschien maak ik wel een handleiding en post ik op internet…met foto’s en video er bij :lol:

Owja een tas is misschien wel handig ja… achja met dit stel speakers red ik t ook wel die 10 daagjes :stuck_out_tongue:
Trouwens als je een filmpje ervan gaat maken, moet je wel zo`n zwoel muziekje op de achtergrond zetten enzo… doe je op de maat van de muziek inpakken :ph34r: :lol:

ik heb morge vrij…zal een ff kijke…of het lukt, :lol:

ja op hardcore zal het niet lukke :stuck_out_tongue:

misschien…? enya - time

wij nemen ghettoblaster mee voor in de bungalow :smiley: met heeeel veel cds enzo, en voor in de bus heb ik gewoon me mp3 speler :smiley:

Radio kun je toch gewoon als handbagage meenemen vorig jaar ook gedaan…

En bij die Heiko Und Meiko hoort juist zo’n Gunther stem het blijft immers duits he dat is nou net het mooie eraan… :lol:

Originally posted by André W@11-07-2005, 22:00:50
** uitteraard :stuck_out_tongue: doek ook hoor…maar dan gewoon draagbare radio bij ons in de keuken…moet ons moeder maar ffkes 2 weken zonder muziek in de keuken :lol: **

ik ook mp3 met boxen…

moet toch echt muziek hebben op de hotel kamer hoor :smiley:

daarom…je hoeft niet altijd naar een disco om een feestje te bouwen…
kom maar langs op la masia dan zul je het weten :stuck_out_tongue:

Ik weet het! ben net terug uit blanes en op elke hoek van de straat, elke auto hoor je het nummer gasolina!!

Originally posted by kimmie88@13-07-2005, 15:36:55
** Ik weet het! ben net terug uit blanes en op elke hoek van de straat, elke auto hoor je het nummer gasolina!! **

nouw dan zal het die wel zijn/worden B)

dat is het kutste nummer wat ik ooit gehoord heb…

bah… wat een idioten daar

ff snel me vakantie naar blanes cancele :stuck_out_tongue:

dat is egt een verrekte duf nummer
ik d8 aan shakira la tortuta ofzoo…
welk nummer denk jij dan merlijn

dat zou wel een teleurstelling zijn ja… als dat dé zomerhit word… achja vorig jaar was ie ook kut (dragostea din tei) duss :stuck_out_tongue:

ik denk meer aan

shakira la tortura
bon garcon - freek u
akcent - kylie

maar goed wie ben ik om dat te bepale <_<

oordopjes in als dat nummer gedraaid wordt :stuck_out_tongue:

of zo dronke zijn dat je overal op danst :stuck_out_tongue:

groetjes…

dat laatste zal bij mij ook vast wel t geval zijn :wink:

haha goeie dinge tog :stuck_out_tongue:

jaja dat zijn de mooie dingen in t leven

gaan julie wel is vaker naar blanes?
of ist jullie eerste keer??

voor mij word t de 2e keer, ik hoop dat t minstens zo leuk word als vorig jaar :smiley:

Originally posted by camping rules@14-07-2005, 10:13:56
gaan julie wel is vaker naar blanes?
of ist jullie eerste keer??

5e keer op vakantie voor zover ik me kan herineren, (ben er namelijk in de buurt geboren B) Gerona…)

en de 2e keer zonder ouders :lol: