Hoi Wendy!
Aafke, Anneke en ik zijn er inmiddels uit dat we rond september naar Curacao willen voor 5 maanden om daar te wonen, werken en te genieten. Daarna willen we eventueel nog 3 a 4 weken rondreizen in een ander land.
Wat zijn jou plannen en kan je je misschien vinden in onze ideeen? Wij zijn namelijk nog zoekende naar een 4e persoon.
Wil je er gewoon eens lekker tussenuit of wil je (net als Anneke en mij) na je studie nog niet werken, maar lekker genieten?
We zijn beniewd!! Waar kom je vandaan en hoe oud ben je? Heb je misschien een Hyves?
We horen graag van je!
Groetjes Karin
Hallo allemaal,
Curacao lijkt mij helemaal top!!
Ik wil inderdaad na mijn studie nog niet gelijk aan het werk. Er lekker (weer) even tussenuit: genieten, werken, cultuur snuiven, etc.
Ik ben eerder 5 maanden naar Mexico geweest; vrijwilligerswerk gedaan.
Ik vind jullie plannen erg leuk klinken!! Ook leuk dat jullie al met z’n 3-en zijn. Hebben jullie elkaar al ontmoet?
Ik ben 24 jaar, ik kom uit Nieuwkoop en uiteraard sta ik op hyves.
wendyvandam811
Volgens mij kun je mijn profiel niet zien. Dan moet je mij even uitnodigen om je ‘vriendje’ te worden.
En staan jullie op hyves? (Sorry, ik heb alle bovenstaande reacties niet allemaal door gelezen…)
Ik ben heel benieuwd!!
Groetjes en tot snel,
Wendy
hy ,
Ik heb al een paar keer hier op gereageerd.
Aafke, Anneke en Karin hebben jullie ook een msn adres ? Dan zou ik als jullie daar zijn wel eens wilen chatten en dat jullie dan heel wat fototjes doorsturen enzo …
groetjes Toon
ps : men e-mail adres = toontje123@hotmail.com