Ik ga voor n half jaar in brazilie vrijwilligerswerk doen.
Wat voor ticket kan ik dan het beste kopen?
Open ticket? en waar boek je die dan? op alle sites waar ik gezocht heb moet je meteen een datum voor de terugweg invullen.
of kan ik gewoon een enkele reis kopen en dan daar een enkele reis terug boeken?
ik heb al begrepen dat je niet een enkele reis moet nemen omdat je dan met je visum verleninging in de knoei komt. de terugweg vertrek ik ook weer vanuit een andere plek.
Heenreis waarschijnlijk natal terug vertrek ik meer vanuit het zuiden.
Ik heb nogeens gezocht op internet maar kom er echt niet uit wat ik nou het beste kan doen!
Volgens mij stond ergens dat je je ticket 1 maal gratis mag wijzigen als je onder de 23 bent. Dus je kunt dan een ticket kopen waarmee je 3 maanden in Brazilië zou blijven en dan als je er bent de datum wijzigen. Na 3 maanden moet je dan “even” naar een buurland en dan krijg je weer een visum voor 3 maanden.
Hoi bedankt voor je reactie!
Ik ben ondertussen weer iets wijzer geworden. Je hebt tickets voor 4 weken, tickets voor 3 maanden geloof ik en tickets voor een half jaar. Je kan tegen een vergoeding van ongeveer 100 euro je vertrekdatum veranderen maar dan moet je wel een half jaar tiicket kopen. als je bv een drie maanden ticket hebt dan kan je de datum veranderen als je maar binnen die drie maanden blijft. En een half jaar ticket is natuurlijk weer duurde dan een 4 weken ticket.
het is ook geen probleem als je bij een andere luchthaven wil vertrekken dan je aangekomen bent. Soms betaal je hier extra voor maar niet altijd.
Open ticket kan ik verder niks over vinden.
Ik heb nu een optie op een vlucht voor 5 januari 2009 en terug 30 juni 2009.
Ik betaal hier waarschijnlijk met alle toeslagen en belastingen erbij 1150 euro voor.
Ik ga nog even zoeken of ik iets goedkopers vinden kan maar waarschijnlijk gaat dit niet meer lukken. Er zit al veel vol.
Als iemand nog tips heeft voor goedkope vliegmaatschappijen dan hoor ik het graag.
Ik heb nu zelf bij het reisburo een optie want zag ook door de bomen het bos niet meer.
Is dan denk ik ook iets duurder wel.
Ik denk dat het nog wel iets goedkoper kan. Ik vlieg 27 jan vanaf Londen naar Rio en 17 aug terug vanuit LA. Dit kost me incl. 815 euro. Voor 50 pond mag ik mijn ticket op basis van beschikbaarheid wijzigen. Welke plaatsen vlieg jij heen en terug?