Beste lezers,
Graag zou ik van jullie;mede namens Glowy2,horen wat jullie zo aantrekt om Sri Lanka te bezoeken?
We horen graag jullie meningen,
Groetjes.
Beste lezers,
Graag zou ik van jullie;mede namens Glowy2,horen wat jullie zo aantrekt om Sri Lanka te bezoeken?
We horen graag jullie meningen,
Groetjes.
Na de vele reizen die ik en mijn vrouw wereldwijdt in ons leven al hebben mogen meemaken is ons Sri lanka het meest aan ons hart gebleven.
Voor de eerste keer kwamen wij in aanraking met dit prachtige land en haar geweldige bewoners in 1997 en het werden er steeds meer.
Nu anno 2007 gaan we voor de dertiende keer en als alles goed gaat zal dit zeer zeker niet de laatste keer zijn.
Sri Lanka en haar bewoners trekt ons en wij hebben ondertussen al heel veel vrienden gemaakt, wat overigens in SL geen enkel probleem is.
In SL heb je eigenlijk alles, rust, een mooie natuur, geweldige mensen, prachtige stranden met een blauw heldere zee waar je in kunt gaan zwemmen, snorkelen en noem maar op, in feite is er aan alles geen gebrek.
Meestal bezoeken we de lopende projecten van de stichting Ayubowan Yaluva Sri Lanka, deze stichting probeert de mensen in SL een menswaardig bestaan te geven middels het opzetten van kleinschalige projecten, voor meer informatie; www.ayubowan-yaluva.nl