Hallo allemaal, 
Ik vertrek eind Mei voor 3 maanden richting Sydney voor mijn stage en ik vraag me af of jullie nog handige tips hebben met namen over spullen die ik moet meenemen en dingen die ik niet moet vergeten. Uiteraard wil ik ook graag attracties en bezienswaardigheden bezoeken zijn er daarvoor kortingspassen die ik kan aanvragen?
Als er nog overige tips zijn hoor ik het graag.
Mvg,
Paul
Hi Paul,
Super dat je daar stage gaat lopen! Ben er net geweest en het is zo’n mooie stad!
Wat je niet moet vergeten is moeilijk! Ik weet niet wat voor stage je doet, maar een beetje nette kleding wordt altijd wel gewaardeerd tijdens je stage, ligt er wel aan wat je doet natuurlijk.
En vergeet natuurlijk niet de Lonely Planet!
Een paar handige tips, verzekering papieren, iemand thuis machtigen voor je bankpassen mocht er een keer iets fout gaan en je nieuwe nodig hebt, IB-groep omzetten naar buitenlandse stage, visum aanvragen, maar waarschijnlijk heb je dit al gedaan.
Mocht je vragen hebben hoor ik het graag! Stuur dan even een berichtje, wij werken namelijk het hele jaar door met studenten die naar Sydney gaan.
Een 1 super tip! Ga een keer naar Manly Beach, dat is echt het mooiste stukje van Sydney vind ik persoonlijk.
Succes en hele fijne reis!
Groetjes,
Susanne
Stages in Australie?
Hoi Paul,
Leuk om te horen dat je in Sydney stage gaat lopen!
Sydney is een geweldige stad, ik heb er zelf bijna 2 jaar gewoond dus mocht je vragen hebben neem dan gerust even contact met mij op!
Op het vliegveld heb je handige boekjes over Sydney die je mee kunt nemen, hierin zijn vaak ook direct kortingsbonnen te vinden van de grotere attracties in de stad. Daarnaast kun je ook gebruik maken van VIP passen, deze geven je korting bij verblijf, rondreizen en verschillende attracties. Mocht je dus veel rondreizen dan is zo een pas zeker de moeite waard! Deze kun je alvast via onze website bestellen.
Verder zou ik je aanraden niet al te veel mee te nemen, je kunt daar voor niet al te veel geld veel leuke kleren kopen, ook zou ik één handdoek meenemen en de rest van deze artikkelen pas in Sydney kopen. Dit bespaard veel gewicht in je koffer.
In iedergeval heel erg veel plezier en succes tijdens je stage
Groeten Dolf
Stagelopen in Australie?