Hoi,
Ik ben de komende maanden in Sydney en ben een au-pair.
Voor de gezelligheid ben ik opzoek naar landgenoten om Sydney mee te ontdekken!
Groetjes,
Marijke
Hoi,
Ik ben de komende maanden in Sydney en ben een au-pair.
Voor de gezelligheid ben ik opzoek naar landgenoten om Sydney mee te ontdekken!
Groetjes,
Marijke
Hoi Marijke!
Ik vertrek 7 november naar Sydney voor een stage van 5 maanden.
Ik ben 19 jaar en kan niet wachten Sydney helemaal te ontdekken. Lijkt me gezellig om dat met iemand anders te doen!
Stuur gerust een berichtje,
Groetjes,
Charlotte
Hey!
Ben ook nog tot en met april in Sydney. Dus mail me gerust! K werk van maandag tot en met vrijdag bij Mosmann Australia, een men’s underwear company, maar in de weekenden ben ik helemaal vrij!
Hey,
Ik heb de berichtjes even over het hoofd gezien!
Hoe bevalt Sydney?
Als jullie wat willen afspreken sms/bel mij even op 0422563450.
Tot snel!
Marijke
Hej mareike,
weet jij misschien nog leuke schooltjes in de buurt zijn? Ik zoek namelijk nog een kindergardenschool (met kids met de leeftijdvan 2,5 t.e.m 5 jaar) in de periode van februarie - mei 2011 om daar mijn buitenlandse stage te gaan doen.
Je mag me altijd mailen op wouters__dorien@hotmail.com (2 lage streepjes)
je zou me er alleszins een groot plezier mee doen!
Vele groetjes Dorien
Hey Marijke,
Ik zit momenteel ook al een maand in Sydney voor een stage.
Ik verblijf in een gastgezin te Eastlakes, ten zuide van de stad. En doe een stage bij een architectenbureau in Rosebury.
In de weekends ben ik vrij, en ben het een beetje beu om alleen rond te dwalen, dus ik zoek iemand om mijn avonturen mee te delen!
Zin om eens iets af te spreken?
Ik heb al eens geprobeerd een smsje te sturen, maar geen succes!
Nu mijn australisch nr is: (+61) 0 405 489 239
Om mij even voor te stellen, mijn naam is Katrien, bem 21 jaar en ben een buur-landgenootje, uit Belgie!
Hopelijk hoor ik snel iets van je,
vele groetjes,
katrien
Hallo!
Inmiddels heb ik al via dit forum ook al contact met Charlotte, dus wij ‘kennen’ elkaar al.
Zelf ben ik nu al weer een maand in Sydney en verblijf in Surry Hills samen met een goeie vriendin/studiegenootje om onze medische onderzoeksstage te doen. We zijn hier nog tot ongeveer 15 januari.
Altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten om dingen te ondernemen! We willen graag komende tijd ook wat weekenden buiten Sydney doorbrengen, maar het is allemaal nogal duur helaas om retour vliegtripjes te boeken. Iemand nog tips?
Zin om wat af te spreken: bel/sms gerust naar 0450571748
Groetjes, Marjolein
Jetstar.com is een vliegmaatschappij die zeer betaalbare vluchten naar bijvoorbeeld Melbourne aanbiedt. Tevens kun je ook met de trein naar de Blue Mountains gaan, datkost ook niet de hele wereld