Originally posted by WinkelWagentje@08-06-2005, 06:41:05
** Goed humeur ? **
Kun je dat kopen?
Oja ennuh condooms ga ik niet kopen, want ik weet dat ik niks ga doen :ph34r: ik wil niet ontmaagd worden door zo`n bezopen vakantie ganger come on B) (zo denk ik erover, kom maar met jullie reacties! :D)
ja maar als je nou al ontmaagd ben tegen die tijd? ligt het dan anders? :lol: hahaha weetje, ik heb net bikini binnen gehad die ik gister heb besteld en hij past!! een wonder! (ja bikini broekjes passen me wel, maar de topjes zijn moeilijk, snapje wel in blanes als je me ziet…) dusja k heb lekker dezelfde bikini als winkelwagentjeee (tog san :lol: ) maarja… uhm ja ik moet idd ook nog een zonnebril! kep kei-mooie gezien met swarovski kristallen, helaas dus ook 30 eurie!! en aangezien mijn zonnebrillen altijd kapot getrapt worden ofzo, is dat te duur! nouja genoeg geluld
haha, wij hebben dezelfde
Lype shit dude: P…
Haha
Dus als je 2 meisjes ziet met deze bikini :ONZE BIKINI (H) Dan zyn wy het he Chantiejj
Nja, ohwjaaa, Zonnebril moek ook ff hebbe heb er nog wel 1 maar die is niet meer mooi, en hij gaat daar tog kapot
vreemdgaan? wat is daaat? :lol: haha nee oke heb ik 1x gedaan maar toen ben ik vreemdgegaan met me vriend die ik nu nog heb, en die andere gast had ik toch pas 1 week, en ook maar 1x gezien in die week!) maarja, en san kan je daar geen leuke zonnebril kopen? , onze bikiniiii is hot!!! 'nD sexii haha ik moet nog 33 n8jes wachten
hmm missi stomme vraag maar wat voor broeken doen jullie aan in de disco’s enz… k zie nml veel foto’s met jongeren met lange broeken maar is dat niet wat heet ?