Wat Moeten Jullie Nog Kopen Voor De Vakantie?

Ikke:

• Koffer (geen simpele tas, das niet stevig genoeg vind ik :blink:)
  • Strandlakens (2 grote)
  • Zonnebril

Dat zijn wel de belangrijkste dingen :stuck_out_tongue:

Iemand nog tips (ofzo), dingen die je echt mee MOET nemen (maar die andere mensen gegarandeerd gaan vergeten)?

Kan natuurlijk ook dat je een mooi strandlaken ofzo daaro gaat kopen :slight_smile: Heb je een lichtere tas/koffer op de heenreis :stuck_out_tongue:

zonnebrandcreme
aftersun
je toilettas
veel kleren
gel
schoenen
slippers
brillen
geld
creditcard
telefoon

Oh, wat je nog moet kopen …

Nja dit bovenste in ieder geval meenemen !!

Haha :smiley:

Veel kleren??? Bikini is wel genoeg hoor Mel0w :stuck_out_tongue:

Originally posted by Blanes 2005@07-06-2005, 20:52:11
** Veel kleren??? Bikini is wel genoeg hoor Mel0w :stuck_out_tongue: **

Tja overdag loop je toch de hele tijd in je zwemoutfit :smiley:

Mja, 's avonds natuurlijk niet … ik kan voor 5 weken kleren mee gaan nemen haha. Gelukkig ga ik met de auto B)

flinke bak geld :stuck_out_tongue:

Goed humeur ? :stuck_out_tongue:

condooms (voor de vrijgezelle onder ons)

en paracetamol ofzo om de kater weg te helpen…
andere medicijnen

telefoon OPLADER!

Originally posted by WinkelWagentje@08-06-2005, 06:41:05
** Goed humeur ? :stuck_out_tongue: **

Kun je dat kopen? :stuck_out_tongue:

Oja ennuh condooms ga ik niet kopen, want ik weet dat ik niks ga doen :ph34r: ik wil niet ontmaagd worden door zo`n bezopen vakantie ganger come on B) (zo denk ik erover, kom maar met jullie reacties! :D)

ja maar als je nou al ontmaagd ben tegen die tijd? ligt het dan anders? :lol: hahaha weetje, ik heb net bikini binnen gehad die ik gister heb besteld en hij past!! een wonder! (ja bikini broekjes passen me wel, maar de topjes zijn moeilijk, snapje wel in blanes als je me ziet…) dusja k heb lekker dezelfde bikini als winkelwagentjeee (tog san :lol: ) maarja… uhm ja ik moet idd ook nog een zonnebril! kep kei-mooie gezien met swarovski kristallen, helaas dus ook 30 eurie!! en aangezien mijn zonnebrillen altijd kapot getrapt worden ofzo, is dat te duur! :smiley: nouja genoeg geluld :wink:

en san, kan je je mobiel eigenlijk opladen op onze camping snachts ofzo? of word dat moeilijk? :unsure:

Kan wel :slight_smile: kweet alleen ni of dat bij die tenten van jullie kan…
maar anders mag je m wel aan mij doen, dan doe ik m wel ff in de caravan eracheter :wink:

haha, wij hebben dezelfde :smiley:
Lype shit dude: P…
Haha
Dus als je 2 meisjes ziet met deze bikini :ONZE BIKINI (H) Dan zyn wy het he Chantiejj :smiley:
Nja, ohwjaaa, Zonnebril :stuck_out_tongue: moek ook ff hebbe :stuck_out_tongue: heb er nog wel 1 maar die is niet meer mooi, en hij gaat daar tog kapot :expressionless:

Originally posted by chantiejj@08-06-2005, 15:19:26
** ja maar als je nou al ontmaagd ben tegen die tijd? ligt het dan anders? :lol: **

Nee dan ligt ut niet anders, want dan heb ik waarschijnlijk een vriend (en vreemdgaan is a big NO NO :P)

vreemdgaan? wat is daaat? :lol: haha nee oke heb ik 1x gedaan maar toen ben ik vreemdgegaan met me vriend die ik nu nog heb, en die andere gast had ik toch pas 1 week, en ook maar 1x gezien in die week!) maarja, en san kan je daar geen leuke zonnebril kopen? , onze bikiniiii is hot!!! :stuck_out_tongue: 'nD sexii :stuck_out_tongue: haha ik moet nog 33 n8jes wachten :frowning:

Vitaminepillen das egt de shit…
Heeft me vorig jaar in kroatië ook gered :slight_smile:

Drank en eten voor onderweg in de bus en de rest komt wel;)

drank mag bij ons nii :frowning: maarja eten is voor in de bus wel genoeg :wink:

hmm missi stomme vraag maar wat voor broeken doen jullie aan in de disco’s enz… k zie nml veel foto’s met jongeren met lange broeken maar is dat niet wat heet :stuck_out_tongue: ?

euhh ben er dikke 70 dagen dus gok zo’n 210 condooms :wink: hoop dat ze opkomen… who’s gonna help me ;-)?