Wat lees je op vakantie in Amerika het liefst? Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!
Ik lees zelf het liefst stedengidsen van waar ik naar toe ga als ik eenmaal aangekomen ben. In het vliegtuig lees in graag een spannend boek van Stephen King, maar af en toe lekker in de VIVA of Flair duiken vind ik ook heerlijk! Hangt helemaal van mijn bui af.
Reisgidsen, reisgidsen, en nog eens reisgidsen! Heerlijk om na een volle dag in het hotel terug te komen en dan onder het genot van een drankje de volgende dag te plannen :vak02:
Als ik op het strand lig vind ik het niet fijn om een boek vast te houden, dus dan lees ik vaak de Grazia, een tijdschrift dus.
Gewoon van die thrillertjes vind ik heerlijk! Boeken moeten vooral niet te zwaar zijn om mee te nemen, kofferruimte is gereserveerd voor kleding en souvenirs!
Sinds kort heb ik een e-reader. Dus deze vakantie gaan er geen boeken mee maar de reader. Daarop staan voornamelijk gewoon romans in allerlei genre. Maar ook een pdf met ons roadbook.
Op vakantie lees ik niet. Hoogstens even de email bijhouden, de route voor de volgende dag uitstippelen of kijken wat er in de omgeving te doen valt. Meestal gewoon met de laptop op de WiFi. Ik neem nooit echt boeken mee, zonde om daar mijn vakantietijd aan op te offeren!
In ieder geval géén reisgidsen.
Die hebben we al doorgespit en bijna van buiten geleerd vóór we op reis gaan.
Ik mag graag een spannend boek lezen van Chris Kuzneski.
Als ik op het strand lig vind ik het niet fijn om een boek vast te houden, dus dan lees ik vaak de Grazia, een tijdschrift dus.