Wat kunnen we doen in ZuidBrazilië ?

Aankomende zomer gaan wij (mijn vriendin en ik) ongeveer 4 weken naar Brazilië. Ons reisschema ziet er als volgt uit:

Rio - Campo Grande
Campo Grande - Iguazu.
Iguazu - ???

We hebben vanaf Iguazu nog 12 dagen om in Rio te komen. Helaas geven de reisgidsen mij onvoldoende inzicht in wat er allemaal te doen is tussen deze steden (en eventueel iets verder naar het zuiden, bijv. Florianopolis)
Een alternatief wat we hebben is om vanaf Sao Paulo naar Salvador te vliegen. (om de tijd daar te doden :zon02: ) We zijn hiertoe gekomen omdat we het idee hebben dat er niet zoveel in Zuid Brazilië te beleven valt qua excursies.
Ik hoop op tips van jullie, eventueel ook leuke tips voor in, en rondom Salvador.

Alvast ontzettend bedankt.

Maartje en Dennis

Tussen Campo Grande en Foz naar Bonito. Verder zijn Paraty en Ilha Grande erg leuk. Ik las nog veel meer goede tips bij dit forum. Vanuit Campo Grande kun je alles goed doen met de (leito) bussen.

Ik weet niet of het jullie iets uitmaakt maar in de Nederlandse zomer is het Braziliaanse winter. In het zuiden van Brazilie kan het dan echt koud zijn. Ik was in juli in Sao Paulo en daar was het echt herfstweer zoals hier in Nederland!