Ik will imboedel kopen in turkije for appartement- weet iemand wat dat daar kost?
Net als in Nederland ligt het eraan met wat voor spullen je je appartement wilt inrichten. De prijzen van de meubels enz liggen wel wat lager dan hier, maar dan nog…een complete inboedel kost toch gauw rond de 6000 euro denk ik. Meubels, wasmachine, keukenspul, serviesgoed enz…
Hallo Susi,
Ik heb hier in Kusadasi al veel mensen geholpen bij het kopen van hun inboedel voor hun woning. Je kan hier duur kopen net zoals bij ons in Belgie en Nederland. Maar je kan hier zeker ook goedkoper kopen dan bij ons in Belgie en Nederland.
Als je hier een paar zaken binnenloopt en kijkt en prijs vraagt helpen ze U graag. Hoe meer je in dezelfde winkel koopt hoe meer je kan afdingen.
Er zijn hier ook spotshops die heel gunstige prijzen hebben en er zowel meubelen en witgoed verkopen. Dus…gewoon de winkels langsgaan en prijzen vergelijken.Voor max 6000 euro kan je zeker alles vinden om je woning in te richten. Ook gordijnen zijn hier spotgoedkoop en ze maken ze op maat op 2 dagen hangen ze bij U thuis.Maar vraag zeker goed na als je witgoed koopt hoelang je er garantie geldig is.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka