Een huisje laten bouwen

Wie o wie weet hoeveel het ongeveer zal kosten om een huisje te laten bouwen in Turkije ???

gewoon een huisje met 2 slaapkamers en alles op de begane grond.
hoeft niet luxe te zijn, als maar alle noodzakelijke dingen erin zitten.

Wat zal dat globaal kosten ???

groetjes

Nou Selma, ik heb geen verstand van huizenbouw, maar ik vind het een prachtig plan.
Ik hoop voor je dat het gaat lukken en dat het betaalbaar is voor jullie.
Er staan wel veel bestaande appartementen te koop.
Wie weet kan Hans jullie wel raad geven via welke kanalen je het beste kunt zoeken.

Veel succes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Hoi.

En wat dacht je van Franka6 uit Kusadasi? Makelaar aldaar!

Mvg, Roanna :wave:

Bedankt Roana,

Maar ook Hans is een vriend en ik wil iedereen een kans geven.
Ter informatie kan ik enkel zeggen dat je voor 3OO euro de m2. al iets mooi kan laten bouwen. Badkamer en keuken standaard inbegrepen.
Maar om te bouwen moet je toch ook eerst bouwgrond hebben, en pas op die kan soms duurder zijn dan je woning zelf. Hangt af van waar je grond koopt en de groote van het terrein,en de ligging.
Je kan mij of Hans altijd mailen,

Groetjes uit Kusadasi,
Franka

Hoi Franka.

Natuurlijk mag iedereen hier een kans krijgen, maar ik dacht zo te lezen hier, jij bent DE makelaar hier. Zodoende dacht ik aan jou dus!

Groetjes van Roanna. :slight_smile:

Bedankt Roana.

Groetjes Franka

Sorry Franka, dat ik je niet heb genoemd.
Dat was beslist geen kwade opzet van mijn kant.
Ik had er gewoon even niet aan gedacht.
Excuses!!!

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

ik ben civil ingenieur en ik heb als ingenieur in Turkije 5 jaar gewerkt. en ik weet precies hoe die dingen elkaar zit. Soms zit ik denken hoe grote makelaars in Nederland zo slim zijn. niet te geloven. ongelofelijke geld draait over vacantie huizen in Turkije. 2 keer en soms 3 keer zo duur dan waarde van het huis. wie verdient dan?. makelaars en aannemersbedrijven.

het is afhangkelijk van de plaats van het huis .als je zelf daar bent en als je alles regelt (netals ik ga doen in de toekomst)… over algemeen ik denk niet dat een huis meer dan 50-60 000 euro kost. vooral als je met zijn allen een project beslist en in een keer een appertementje bouwt…

Merhabalar,

allereerst bedankt voor je aanbod, Franka !!
maar ik ben niet meer van plan om wat aan de kuststreek aan te kopen.

Kadir heeft gelijk, als ze weten dat je een buitenlander bent vragen ze gerust 2 keer meer voor dat huis of grond !!!
Ik laat mijn man wel samen met een familielid een huis/grond kopen, ik zorg dat ik mijn gezicht niet laat zien !!!

Ik denk dat we in het binnenland wat zullen aankopen, waarschijnlijk wordt het Kayseri, daar woont ook familie van mijn man.
Kayseri vind ik ook een mooie stad.

Aan de kust zijn de prijzen zo erg gestegen, dat het voor ons niet meer mogelijk is om daar een lapje grond of appartement te kunnen kopen.
En in de zomer is het daar niet uit te houden, die hitte !!!
Het levensonderhoud is ook duurder daar in het kustgebied.

selamlar !!

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon7.gif

Hallo Selma,

Als je man Turk is dan is het voor jullie best makkelijk hier iets aan te kopen. Turken hebben zelfs onmiddelijk de tapu bij aankoop,moet een buitenlander nog op wachten.Jullie hebben geen makelaar nodig om te onderhandelen. En in Kayseri zal je zeker een huis en grond te samen hebben voor 5O.OOO
euro,mischien nog goedkoper.
Succes,
Groetjes uit Kusadasi,
Franka