Wat koop je het meest in Turkije?

Wanneer je in Turkije bent kun je natuurlijk van alles kopen. Wat koop jij het meest naast eten en drinken in Turkije?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!

Goud

Tassen van echt leer, wel goed zoeken tegenwoordig, lekkere luchtjes op de luchthaven, en goud natuurlijk.

Ik heb anders ingevuld. Dat varieert namelijk elke keer. De laatste 3 keer heb ik lampjes gekocht. In het verleden vaak goud.
Maar daar alles duurder wordt, ik niet meer rook, en geen maat kleding heb die makkelijk is(wie weet ooit :beef:) is er niets speciaals wat ik denk te gaan kopen de volgende keer…

eten en drinken omdat we in Turkije een huisje hebben, dus de gewone dagelijkse dingen

wij hebben een appartement dus dagelijke dingen en make up verder eigenlijk niets bijzonders

Inderdaad wij hebben ook een appartement, maar ik kan de verleiding niet weerstaan om elke keer weer op zoek te gaan naar een mooie tas, en boodschappen moet iedereen doen toch?

Kleding bij Waikiki! Gedroogde manti omdat ik het hier nog steeds niet heb gevonden… Instant sahlep! Kruiden natuurlijk en tsja een mooie leren tas of mooie schoenen :slight_smile:
En meestal ook een lampje, maar huis hangt inmiddels vol. Dus het volgende object wordt zo’n grote schaal met zo’n theekrukje eronder :smiley: