Wat is jouw top 3 van hotels & guesthouses in Turkije?

1. Rixos
  2. IC
  3. Ramada

[quote="“wereldwijzer redactie, post:1, topic:96156"”]

wat is jouw top 3 van hotels & guesthouses in turkije? Plaats ze hieronder!

[/quote]

amara dolce vita
susesi deluxe
royal holiday palace

Delphin Palace

Horizon Alanya

Ik denk er ook zo over Beppie ,die toppers zijn voor mij echt niet nodig om een zalige vacantie te hebben ;
als ik het hier zo allemaal lees ,gaan sommige mensen op vacantie om te eten ,en hebben ze eerst een halfuur tijd nodig om te beslissen wat ze van die honderden soorten gaan eten .
ik ga naar een goed hotelletje ,waar ik met de eigenaars en het personeel kan babbelen (voordeel als je turks spreekt )en die zien mij echt als een gewaardeerde gast . het ontbijt is lekker ,en al te veel voor mij ,als ik vergelijk hoe sober en gezond ik thuis eet ! en het avondeten is zeer lekker en gevarieerd ,en genoeg fruit aan tafel . En als ik terug thuis kom moet ik niet onmiddellijk beginnen dieten ,zoals zovelen ,die zich rond gevreten hebben (sorry,als ik hiermee iemand op zijn tenen getrapt heb ):zon02::zon02::zon02:

Ik geef je 100 % gelijk - het is niet gezond om veel te eten - fruit en groenten zijn lekker in Turkije en die krijg je overal. Het menselijk contact en de warmte zijn meer waard, het is een voordeel als je Turks spreekt! Maar ik hou ook van een mooie fitness en mooie zwembaden omdat ik graag wat sport doe en ben ook een welness-fan. Maar de zon schijnt voor iedereen!

Hoi Sofsar
Ook ik ben fan van zwemmen ,maar ik ga voorbij aan alle zwembaden ,ik wil de hele voormiddag IN ZEE zwemmen ,en fitnessen doe ik in Belgie het jaar rond 3keer per week .
Ik begin na het ontbijt (op verlof) met een flinke wandeling langs de strandboulevard van 45 min ,en dan duik ik dadelijk in zee,waar ik onder een parasol mijn strandtas al gaan neerleggen ben voor ik mijn sessie stappen begon ,en geloof me alles ligt daar veilig onder het toezicht van de boys van het strandbarretje !
OOK hou ik ervan naar een echt Turks bad te gaan ,niet zo van die ersatz in de hotels speciaal voor de toeristen ,maar tussen de Turkse vrouwen ,en door een vrouw gewassen en gemasseerd ,zalig gewoon !!

Met * op

1. Tulip Hotel Dalyan
  2. Cinar Dalyan

:vak02: >>>

Amara Dolce Vita
IC Green Palace
Voyage Sorgun Side

Bloemetje,

Het klinkt allemaal heel gezond en puur, echt iets voor een volbloed bloemenvrouwtje!!

Lut

Amara dolce vita
ela quality
aspendos beach

Voor ons zijn dat :
Voyage Sorgun (Side-Manavgat)
Samara Torba
Fantasia Kusadasi

Als hevige fans van Turkije hebben wij al redelijk veel hotels bezocht, de hotels die wij hierboven vermelden zijn naar onze mening wel zeer goed qua prijs/kwaliteit.
Mogen wij vragen aan reizigers hun ervaringen door te mailen, dat omdat wijzelf een site hebben opgericht i.v.m. reizen naar Turkije.
Wij willen in de toekomst zoveel mogelijk beoordelingen op onze site weergeven en de scores aanpassen naargelang de binnengekomen beoordelingen.
Onze site is terug te vinden op volgend adres : http://www.turkijezon.be

Thanks,

Groetjes Georgie :zon02:

2 likes

Titanic Resort, we gaan nu voor de 3de keer

[quote="“Wereldwijzer Redactie, post:1, topic:96156"”]

Wat is jouw top 3 van hotels & guesthouses in Turkije? Plaats ze hieronder!

[/quote]

Amara Wing
Amara Beach
Aspendos

Ik heb geen top 3 omdat ik altijd alleen een ticket boek. Daarna zie ik ter plekke wel welk hotel ik neem. Zijn meestal goedkope, zo rond de 20€. Duurder hoef ik niet, als er een goed bed staat en een douche ben ik tevreden. Eten doe ik buiten de deur. bevalt me héél goed. Ik reis rond, en zie heel veel.

Beste lezers, neem even een kijkje op www.healnihz.com.
Healnihz int. Health Beauty & Travel richt zich op de binnen- en buitenkant van de mens.
Prachtige wellness (wellbeing) reizen vanaf april 2012 naar hotel Portakal in Dalyan.
Tot mails !

1. Alba Royal
  2. Stone Palace
  3. Royal Wings

Royal Dragon
Miracle
Kefaluka

Maxx Royal Belek
Amara Dolce Vita Tekirova
Rixos Premium Belek

limak lara top hotel 3x geweest

1 like