Wat is jouw top 3 van hotels & guesthouses in Australië?

Wat is jouw top 3 van hotels & guesthouses in Australië? Plaats ze hieronder!

Mijn Top 3:
1 Travellers Oasis in Cairns
2 Annie’s Place in Adelaide
3 Cape Trib Beach House in Cape Tribulation

Ik heb in Adelaide twee weken bij Annie’s Place gelogeerd, wat een geweldige plek was dit! Super hostel, lekker knus ingericht, niet chique, niet shabby.

In Perth heel relaxed bij 1201 East Backpackers, daar liep een NL’se jongen stage dus die naam veel backpackers mee om door de stad te gaan (en naar een eiland om daar te gaan fietsen haha)

In Sydney in de buurt Kings Cross bij Chiliblue, mijn god wat was dat NAAR!! Kakkerlakken rondlopen overal, beschimmeld brood als ontbijt en bedbugs! Daar ga ik echt nóóit meer heen…

In Brisbane bij Chill backpackers, dat was ook echt geweldig :slight_smile: Vanaf de buitenkant lijkt het een blokkendoos, maar mooi schoon.

In Cairns bij Travellers Oasis, man dat was geweldig! Superaardige manager, supermooi hotel, met zwembad, ik vond het er zo gaaf dat ik (na een uitstapje Cape Tribulation) het niet erg vond een nachtje op de bank te slapen daar!

In Cape Tribulation in t Cape Trib Beach House, superrelaxed, lekker in the middle of nowhere (de rest van de hostels zitten iets meer bij elkaar en liggen een stuk zuidelijker). Nadeel was dat je voor de boodschappen dus een lang stuk moest lopen! Gelukkig hebben ze wel eten en drinken bij het hostel, dus heb ik alleen daar vertoefd.

In Melbourne als laatste in een YHA gezeten, vond ik erg afstandelijk ingericht. De charme van een klein hostel is hier verdwenen.

Nummer 1: Margaret River Backpackers!!!

Best hostel ever!!:cheer:

Voor meer Accommodaties in Australië zie onze rubriek:
Accommodaties in Australië

[ul]
[li]Australian-Capital-Territory (ACT) & Canberra [/li][li]New South Wales & Sydney [/li]
[li]Northern-Territory [/li]

[li]Queensland [/li]

[li]South Australia & Adelaide [/li]

[li]Tasmania [/li]

[li]Victoria & Melbourne [/li]

[li]Western Australia & Perth [/li]

[li]Australian Islands [/li]

[/ul]Plaats jou tips daar ook!

Met stip op nummer 1: Margaret River Backpackers!

Ik heb maar een top 2:

1. Northern Greenhouse, Cairns
  2. Wakeup, Sydney

http://www.flashpackersherveybay.comFlashpackers in Hervey Bay op 1 absoluut (was nog in renovatie toen ik er zat, enorm mooie en grote keuken, gezellig om te zitten en drinken en hadden in onze al gerenoveerde 8(?) bed dorm room een enorm mooie, grote en goede douche), Hoey Moey in Coffs Harbour (net gerenoveerd was daarvoor schijnbaar een krot) en vond Dingo Moon in Darwin erg gezellig qua in de avond gezellig een biertje drinken met hostelgenoten e.d. maar niet het mooiste/schoonste(wc’s in de middag).

Tropic Days in Cairns!

1 like

Agnes Water - Southern Cross Hostel http://www.1770southerncross.com/
Airlie Beach - Nomads Nomads Hostel Locations Australia, New Zealand and Thailand
Cairns - Northern Greenhouse http://www.northerngreenhouse.com.au/

1 like