Een jungle-trekking (Mogli tours is de beste agency!!!) door de Amazone in Rurrenabaque!! Geweldige ervaring!! Midden in de jungle onder een plastic zeil slapen, zwemmen in de rivier, je eigen vis vangen en op de indiaanse manier klaarmaken in bamboe en bladeren, veel info over de medicinale planten!
www.mogli-jungle.com
Hoi laura,
Jij raadt aan om met mogli-jungle.com een tocht te ondernemen. Ik heb hun website bekeken. Nou het lijkt ons echt heel gaaf en zo authentisch.
Is het erg duur en met hoeveel personen heb je die tour ondernomen? Wij zijn in beginsel met z’n 2-en maar zouden er geen bezwaar tegen hebben om ons aan te sluiten bij een andere groep of zo.
- Salar de Uyuni
- Carnaval in Oruro
- Omgeving Samaipata (best condor watching in Zuid-Amerika, Ruta del Che, Amboro NP)
- Pampa Tour Rurrenabaque
- Omgeving Tupiza
Ik zie **Torotoro National Park **maar weinig terug in de lijsten, ik vermoed omdat het niet zo op de route ligt, maar het is zeker mijn favoriete plek!! Gevolgd door **Sucre en een goede derde plek reserveer ik voor Isla del Sol **op het Lago Titicaca.
Na een heerlijke midweek Rurrenabaque in de jungle en een lekker dagje mountainbiken (DEATHROADDDD!!!) zou ik zeker een bezoekje brengen aan de route 36 bar. Ask the taxi driver ![]()