Wat is je favoriete New York Souvenir?

Wat is je favoriete New York souvenir?

Stem hierboven en licht eventueel je antwoord hieronder toe.

Een goed gevulde geheugenkaart van mijn dSLR-camera. :slight_smile:

Ik heb gestemd voor een I love NY shirt, het zullen wel meer truien worden. Dit soort souvenirs heb je nog wat aan. Een koelkastmagneet zal ook zeker gekocht worden aangezien we die sparen.

Ik heb afgelopen keer meegenomen:

I love NY tshirt. I love NY shotglaasjes (die spaar ik). I love NY magneetjes. I love NY sleutelhangers en 10 postkaartjes voor 1 dollar (voor het scrapbooken).

Van de Toys R Us op Times Square 2 knuffeleendjes; eentje als vrijheidsbeeld aangekleed en eentje als NYFD aangekleed. Dit waren give-away souvenirs voor familie.

Daarnaast van Toys R Us op Times Square een gele Taxi - knuffel, special Times Square edition…

Ook verzamel ik voor mijn scrapbooken altijd bonnetjes, vlaggetjes, folders… alles wat maar plakbaar is ;-).

En uiteraard neem je altijd je foto’s, filmpjes, verhalen en indrukken mee naar huis…

volle digitale kaart met foto’s en een koelkast magneet

Ben tweemaal in NY geweest en ga in oktober terug. Mijn favoriete souvenir :
-de eerste keer : aperitief in het ronddraaiend restaurant van Marriot’s Hotel vlakbij Times Square.
-tweede keer : een zondagmis met gospelsongs in Harlem en nadien een muzikaal begeleide lunch bij “Sylvia’s”. “Sylvia’s” is 's zondags echter zeer druk bezet. Heeft iemand een andere “lunch”-suggestie in Harlem ?