Wat doe je als het regent op je vakantiebestemming?

Wat doet je als het regent op je vakantiebestemming,gaan de geplande activiteiten door die dag of blijf je binnen in het hotel en lees je een boek of doe je iets anders?(internetten,pilsje drinken aan de bar,gezelschapspelletjes doen met de familie)

Een paraplu kopen en beslist niet binnen blijven, die regen houdt een keer op!

Dan doe ik de zonnedans natuurlijk!

Nee serieus, het ligt eraan waar ik ben. Als het gewoon lekker warm is en het regent vind ik het niet erg, of ik nou in het zwembad duik of ik sta in de stromende regen, ik word even nat. :biggrin:

Vorig jaar zat ik in Kroatië, Umag. Het weer was echt verschrikkelijk, elke dag regende het en elke avond kwam de onweer ook weer terug. Wij hadden een soort ‘mobile-home’ maar mensen in tentjes spoelden letterlijk weg. We hebben vooral binnen gezeten, tv gekeken, spelletjes gespeeld en ruzie gemaakt. :')
Welgeteld heb ik misschien twee keer in het zwembad kunnen zwemmen, waarvan we één keer ‘op eigen risico’ omdat het onweerde en bliksemde.

Een boek nemen en in mijn hangmat kruipen, relax, het is tenslotte vakantie !

Hi, Anna,
Long time…no see
Hoe gaat het met je? Alles OK ? Ben je op vakantie geweest ?
Groetjes
Sopirla>>>

Dat is dan de perfecte dag voor aankoop van de souvenirs in een shoppingmall.

Duurt de regen meerdere dagen, dan is het maar zo en moeten we misschien de plannen wijzigen maar zeker niet binnen blijven.

Hey, Zaan
Je idee is “fishy”…als je met je vrouw mee gaat dan is het OK (financieel, bedoel ik ), je koestert dan je CC en als ze alleen gaan, dan zorg dat het gat niet te groot word !lol2
Groetjes
Sopirla>>>

Gewoon lekker naar buiten gaan, met paraplu of zonder paraplu.
Nu ga ik alleen naar warme oorden,dus koud is het dan niet :slight_smile:

Ik moet eerlijk zeggen dat dat wel meevalt… Ik weet zelf ook prima hoe ik dat gat kan vergroten. Het is tenslotte vakantie :wink:

Nu gewoonlijk als het regent,kruip ik een internetshop binnen.
Nu ik ben niet bang van een beetje regen,dat kan niet gezegd worden van mijn thaise vriendin.

Ik pas m’n plannen niet aan aan de regen. Een paraplu heb ik niet. Afhankelijk van waar ik ben schuil ik soms een uurtje, maar meer ook niet. Ik laat beslist m’n vakantie niet verpesten door de regen!