De komende dagen wordt het zonnig maar nadien lijkt het tijd alweer te keren. De ene persoon ergert zich hier al wat harder aan dan de andere. Sommige mensen richten hun klaagzangen zelfs tot de weermannen - en vrouwen. Maar wat denkt u over het weer?
Stem hierboven in de peiling,eventueel kan je hieronder je stemgedrag uitleggen
Je kan klagen, blij zijn met het weer je moet het er mee doen.
Een groot deel van Indonesie heeft 2 jaar achtereen -volgend geen droogseizoen gehad,maar constant regen en storm. Erg vind ik dat de toch al slechte wegen nog slechter zijn geworden, met af en toe kuilen die op kraters lijken ,en dat repareren vechten tegen de bierkaai is ofwel water naar de zee dragen. >>>
Je moet mij echt niet vragen, ik kom net terug van een mooie klimaat waar het altijd relatief warm is , dus ik heb weinig te klagen gehad.
Ik mis de link met ‘reizen’ eerlijk gezegd…
Deel je mening ook Jurjen!mensen kunnen fouten maken,(het is één van de slechte peilingen die ik al ooit heb gemaakt op wwz)geef dat gerust toe.
Dat is het probleem dikwijls,kan mijn fouten niet herstellen,omdat ik geen rechten heb,buiten het Thailandforum.
groetjes:georges.:chin:
Beter twee stappen vooruit denken, dan 1 stap vooruit en dan kijken of je 1 terug kan maken. ![]()