Wao Behouden?

Hallo iedereen,
zoals sommigen al wisten moeten wij vanwege persoonlijke situaties hier, weg uit nederland, het volgende woon-adres zou dus in Turkije zijn.
Ik ben druk in de weer met Hans en Franka, maar die zijn er helaas niet elk moment van de dag, dus misschien dat een van jullie het weet of er ervaring mee heeft…

Hoe zit het met behoud WAO als je naar Turkije emigreert?

Alle info is welkom

hoi,

kijk eens op de internet-site van jou gemeente of ga daar langs en vraag/pak een folder. Weet zeker dat je daar meer kan vinden.

Succes ermee!

gr. Magda

op de site van onze gemeente heb ik de zoekfunctie gebruikt maar als ik emigratie intyp krijg ik geen gevonden onderwerpen en als ik wao in typ dan krijg ik een onderwerp over kinderopvang…

hmm, dat schiet niet echt op. en probeer het eens met google? op zou er een site zijn als www.wao.nl of zoiets?

www.wao.nl heb ik nog niet geprobeerd, ik weet wel dat op de site van het GAK kan ik er niks over vinden…

ik heb het geprobeerd, en de site bestaat, ik kan er alleen niks over vinden…
dus dat schiet nog niet op.

iemand die het wel weet?

op de site van UWV (GAK) nix te vinden?? dat lijkt me sterk. Ik heb er nl. ook info opgezocht over het behoud van eenuitkering bij vertrek naar het buitenland. Ik heb er ook nog es over gebeld en in sommige gevallen kun je je uitkering gewoon meenemen.
Ligt eraan of het om een EU laat gaat of een land die een verdrag heeft met Nederland, zoals Turkije. Kijk anders op deze link:

http://www.uwv.nl/Werknemer/ziekarbeidsong…_buitenland.asp

hoi alanyabeachbabe,
bedankt voor de link, ik had gewoon niet goed gezocht denk ik, want ik kon met de zoekfunctie niks vinden.

Maar daar stond precies de informatie die ik nodig had, bedankt daarvoor.

Graag gedaan hoor! :wink: t zal wel weer een hele rompslomp met papieren worden, UWV kennende, maar goed… :rolleyes:
Succes ermee!