Wanden en rondreizen

Gereisd en gewandeld in Jemen, Egypte, Jordanië, Israel, Marokko, Europa,India, Rusland, VS.
Ga in september naar Peru.

Hoi Vijzel,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt al aardig wat landen bezocht in het verleden,hoe waren je ervaringen met Jordanië?
Las ook dat je reisplannen hebt naar Peru,sta de Machu Picchu ook op jou programma?
Deze Heilige Stad vol oude Inca ruïnes ligt tussen twee scherpe pieken in het Andes gebergte in Peru.
De omgeving en de mystieke subtropische jungle in combinatie met de pracht van de stad maakt dit een van de mooiste plekken op aarde.
Indien je nog met vragen zit dan kan je altijd een berichtje posten op het Peru Forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met de voorpret,Vijzel!
groet,georgessiam.

Dag Georgessiam,
Dank voor je reactie. Lang geleden dat ik in Jordanië was (ongeveer 1995.) Vooral Petra was fantastisch en Jerash interessant. Amman vond ik een lelijke stad met enkele bezienswaardigheden (arena.) Vanaf het strand in Akaba zag je de planes landen in Eilat. In september was het trouwens erg warm. ik zou nooit meer langer dan een week naar Jordanië gaan of de reis combineren met een ander land. Syrië was een veel voorkomende keuze. Israel kan natuurlijk ook. Groet, Vijzel