Gerard stelt zich ook maar even voor....

Hoi allemaal,

Ik zal me ook maar even voorstellen. Gerard, 42 jaar, met een grote passie voor reizen en het ontdekken van de wereld. Ik heb al een hoop mooie- en minder mooie plekken van de wereld mogen verkennen. Ik ben aan het kijken voor een volgende reis, misschien naar Zuid Amerika. En misschien hebben andere mensen wel iets aan mijn reiservaringen.

Vanaf het Sticky vragenlijstje…

• Welke landen heb je al bezocht?

Heel divers, van Afrika tot Amerika, midden en verre oosten, zeeland en nieuw zeeland

• Welke landen staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken?

Argentinie en Chili, Iran, Vietnam

• Naar welk land wil je nooit meer?

Zimbabwe - mooi land maar grimmige sfeer

• Wat is het vreemdste souvenir dat je ooit hebt meegenomen?

Een houten giraffe, in afrika geruild voor een petje en 2 dollar

• Mijn favoriete land is…

Namibie, fantastische natuur, vriendelijke mensen, eindeloze ruimte

• Mijn favoriete stad is…

New York, vibes die je nergens anders voelt

Hoi Gerard,welkom op wereldwijzer!
Nou misschien kan je eens op vakantie gaan naar Peru,Gerard?
Als het meest gevariëerde en opwindendste land van Zuid-Amerika heeft Peru het allemaal: kunst, mystiek, een van de werelds meest fascinerende oude culturen en een verbluffende schoonheid.
De Andes, de tweede grootste bergketen ter wereld, nodigt uit tot ongeëvenaarde verkenning, het maken van tochten en de meest geweldige fotografische mogelijkheden. Bezoekers van Peru kunnen ook de flora en fauna in het tropische regenwoud of in de Amazone observeren, een bezoek brengen aan de vele pre-Colombiaanse ruines of een stap terug doen in de tijd en de eilanden aan het Titicacameer bezoeken.
Men kan zich ook verwonderen over de indrukwekkende Inka ruïnes in de nabijheid van Cusco en de oude Inca stad Machu Picchu dat zich aan het eind van de Inka Trail diep in de bergen bevindt.
Indien je eventueel met vragen zit over dit schitterend land dat Peru wel is,dan kan je altijd een berichtje posten in het Peruforum hier op wereldwijzer!
Suc6 nog Gerard!
groet,georgessiam.