Hallo!

Hallo iedereen!

Ik ben Jeroen van Dam en wil al een tijd graag de wereld een beetje verkennen; Ik heb dan ook veel landen en plekken op mijn verlanglijstje staan :slight_smile:

Ik ben alleen nogal een groentje op het gebied van reizen; En een expert op het gebied van genieten. Dus wat extra hulp zo hier en daar komt vast goed van pas!

Een van de landen waar ik nog graag naar toe wil om te backpacken is Australie en ook Peru, Frankrijk en Italie staan hoog op mijn lijstje om een tijd doorheen te trekken.

Wellicht voor kortere periode alleen; Maar ook zou ik graag mijn vrouw en kinderen mee willen nemen voor langere periodes; Ik hoop veel aan dit forum te hebben! Maar zoals ik dat nu zie komt dat vast goed! :slight_smile:

Groetjes

Welkom op WWZ !
Om rond te trekken in Frankrijk heb je al vast een pak info via deze link :
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=129329
en doorblader alvast eens het Frankrijk Forum o.a.:

Hoi Jeroen,
Welkom op wereldwijzer,
Heb je al het Peruforum ontdekt hier op wereldwijzer? daar kan je eventueel berichtjes posten zie link:hier aanklikken
Indien je van plan bent om op vakantie tegaan naar Peru,dan mag er op je programma zeker niet de Machu Picchu ontbreken,het is zonder twijfel het meest spectaculaire precolumbiaanse monument van Zuid Amerika.
Nou suc6 nog,misschien komen we elkaar nog wel tegen hier op wereldwijzer.
**Om dit welkomstberichtje af te sluiten nog een hele mooie foto van de Machu Picchu **

groet,georgessiam.

Dank voor het welkom! Komt helemaal goed zo te zien! Er is zovéél informatie over al die leuke landen en manieren van reizen! Peru wordt denk ik begin 2014… We willen allebei eerst naar Australie en eind van april gaan we een rondreis maken in Frankrijk; Kost best veel! :slight_smile:

We spreken elkaar vast nog!