Peru

:unsure:

Hallo iedereen, ik vroeg me af of iemand van jullie al eens naar Peru op vakantie is geweest. Ik ga in juni en zou graag wat tips krijgen van een ervaren reiziger!

Bedankt, :rolleyes:

Bolletje

Hoi, Wij zijn in Peru geweest. Jammer genoeg is dat al een tijdje geleden, maar misschien kan ik je toch helpen. Als kleine voorbereiding voor jezelf kun je eerst een kijkje nemen op de website van The South American Explorer, je kunt dan heel veel over Peru te weten komen (ook reisverhalen lezen van leden) en misschien heb je zin om ons reisverhaal ook te lezen (op www.reisweb.nl) zoeken bij andere leden, actieve vakantie. Een uitgebreid verhaal over Peru staat in ons boek: Niet denken maar doen … verslag van een wereldreis te leen bij je bibliotheek. Als je nog vragen hebt, iets specifieks wilt weten, hoor ik het wel.
Veel succes met je voorbereidingen en voor straks Buen Viage.
Carla

hoi,

Ik woon zelf in Peru, Arequipa, en ben reisbegeleider geweest van rondreis groepen, Peru is een erg mooi land om te reizen. Meer over Peru: zie www.peru.pagina.nl, groetjes, Saskia

De wereldreis van John & Stef

Daar we op 2 oktober 2003 vertrekken op een wereldreis die 14 maanden zal duren; door Azië, Oceanië, Zuid en Midden-Amerika zal gaan, zijn wij ook van plan Peru aan te doen.
We hebben op onze website: www.wereldreizigers.nu een volledig deel voorbereidt over Peru, waar je misschien het één en ander kan uithalen ter informatie voor je reis.

greetz
John & Stef

ben in Peru geweest en heb er ook gewoond. Vond Machu Pichu echt een aanrader, de ruines rond cuzco zijn ook erg mooi( kan je met gemak je drie dagen vermaken.

ben ook via Cuzco naar Puno gereisd per trein en vond puno echt vies. het Tikitaka meer vond ik erg toeristisch( wel mooi)

Lima is een stad waar de meeste mensen gelijk uit vertrekken, toen ik er woonde was het erg gevaarlijk, de laatste keer dat ik er kwam vond ik het centrum erg opgeknapt en ook mooi…zeker een aanrader. verder is de wijk Branco ook erg leuk

Mocht je vragen hebben pb me maar even

Hoi
Ik wilde even zeggen dat dit topic gestart is in 2003. Waarschijnlijk zal je dan ook geen pb’tje meer krijgen van de topic opener.
Je info zal wellicht wel handig zijn voor de members die er nu over denken naar Peru te gaan. We hebben ook een speciaal Peru forum maar da zal je al wel gezien hebben.
groetjes Lotte

De award voor grootste topicbump allertijden: slotje.

Die mensen uit 2003 zijn geen lid meer en zullen niet meer kunnen reageren. Daarnaast hebben we een speciaal Peru-forum (waar dit topic dan ook heen zal gaan).