Wandelen met de hond in Nederland

Hallo allemaal,

Voor deze zomer of het naseizoen ben ik (28) op zoek naar iemand die net als ik graag wandelt met zijn of haar hond.
Ik heb een border collie van anderhalf en maak graag lange wandelingen (ong 20 km).
Het lijkt me leuk er een korte (lang weekend, midweek) wandelvakantie van te maken zodat je er toch even uit bent. Overnachting mag van mij in een simpel hotelletje of huisje. Of een vaste tent. We kunnen vanaf 1 plaats rondtrekken of van hotel naar hotel wandelen, met de bagage dus op de rug (of op de hond).
Vanwege praktische redenen (geen auto, weinig budget) heb ik Nederland ingevuld. Belgiƫ kan natuurlijk ook prima mits je er geen problemen mee hebt je auto te delen.

Lijkt het je leuk verder kennis te maken doe me gerust een berichtje.

Hallo Wolflady, het lijkt me leuk om verder kennis met je te maken.
Zelf heb ik namelijk ook een hond en het lijkt mij zeer gaaf om ongeveer 8 dagen te gaan kamperen in de Ardennen of het Zwarte Woud (kampeerspullen kan ik allemaal lenen).
20 km wandelen vind ik wat veel, maar daar valt altijd een mouw aan te passen :slight_smile:

Owja ik heb de laaste 1,5 week van augustus vakantie!

Verder lekker lezen, eten, wijntje, spelletje , badmintonnen, slapen, etc. :slight_smile:

Is je hond een reu of teef?

Als je eventueel verder wilt contacten, voeg me maar toe op facebook, dat communiceert gemakkelijker! benny_vanhorssen@hotmail of www.facebook.com/otieno24