Bergwandelen zomer 2012

Hoi,

Ik wil dit jaar, net als vorige zomer, weer de bergen in. Vorig jaar heb ik vanuit een camping in Oostenrijk (waar ik mijn tent en andere spulletjes kon stallen) een 7daagse tocht gemaakt. Ik ben toen van hut naar hut gelopen en dus 7 dagen ‘boven’ geweest. Na deze tocht ben ik nog een paar dagen gaan chillen in een stad, om naast actief bezig te zijn ook nog terrasjes te pakken en uit te kunnen gaan. Ik vond deze vakantie zo’n ultieme ervaring dat ik dit jaar sowieso weer wil gaan. Helaas wil geen van mijn vrienden mee en nu ben ik dus op zoek naar reismaatjes. Wie spreekt dit ook aan? Het is echt fantastisch!

Groeten Fanny

Ps. Ik ben een student van 26

Ik wil deze zomer ook nog graag een weekje gaan wandelen. Ik ben leraar wiskunde en gym en woon in Oldenzaal. Ik ben 33 jaar. Doordat ik vakantie heb in de zomervakantie en veel van mijn vrienden dan moeten werken, zoek ik ook nog een maatje om mee te wandelen.

Geen idee wat voor reisgenoot je zoekt, maar ik heb aardig wat ervaring met lopen in de bergen. Heb ook bij de NKBV een C1-cursus gletsjerlopen gevolgd (als je dat wat zegt). Gletsjerlopen is zeker geen must, maar ik vind het wel leuk om de hoogte op te zoeken. Maar het gaat me vooral om het lekker wandelen in de natuur.

Mocht je van gedachten wilt wisselen, dan merk ik het wel.

Typefoutje. Dat moet zijn 32. Ben bijna jarig vandaar :slight_smile:

Ik zou deze zomer ook eens willen rondtrekken, Oostenrijk is ook een vd mogelijkheden. Maar ik zou mijn border collie willen meenemen, je zou toevallig niet weten of Oostenrijk “hondvriendelijk” is?

Groeten Sarina

je kunt er in ieder geval prima met een hond door de bergen lopen, maar geen idee hoe ze er in hutten op reageren. Ik neem niet aan dat de de hond buiten wilt laten slapen? Er zijn wel van die kleine tentjes voor honden. Dat zal in ieder geval geen probleem zijn.

Daarnaast staat er niet dat Fanny per se in Oostenrijk wil wandelen.

Maarten