Wil jij ook met je hond (of hou je van honden) op vakantie maar weet je niet hoe en met wie. Nou wie weet zijn wij wat je zoekt.
Ik ben Christa 34 jr en Bo dat is mijn rottweiler van 4 jr.
Wij zouden heel graag richting Italie :ITALY:gaan maar een ander leuk idee is altijd bespreekbaar als er maar zon :zon: en strand is. Lekker luieren in de zon af en toe een leuk marktje of plaatsje bezoeken en lekker wandelen cq zwemmen met de hond dat zijn de dingen die ik voor ogen hebben en natuurlijk 's-avonds lekker wat eten en drinken.
Echter een kleine beperking is er natuurlijk en dat is de hond of evt honden. Dus we kunnen niet echt lekker gaan stappen ofzo, wat ik overigens wel erg leuk zou vinden. Maar als er iets te regelen valt kunnen we dat natuurlijk als nog doen.
Ik had zelf in gedachten om 7 à 10 dgn te gaan in een appartement, stacaravan of hotel. We kunnen ook met de tent hoor, ben in bezit van 4 pers. tent met bijna alles er op en er aan. De periode dat ik vrij ben is vanaf 11 aug t/m 2 september.
Dus ben je geïntresseerd dan hoor ik graag van je.
wij zijn een gezinnetje met één kindje van 4 1/2jaar en zijn eveneens op zoek naar een reisgenoot, omdat wij geen ervaring hebben met reizen zouden we liever met iemand samen reizen. Wij hadden Zuid-Frankrijk of spanje in ons hoofd waar moeten we nog uitzoeken, Hotel, appartement of camping maakt ons niets uit… wat dacht jij ervan eens met elkaar tel. kontakt te nemen. mijn verlof van 15 juli tot 15 augustus.
met vriendelijke groeten
Ludo & Nancy + maximmeke
Van Brandtpoort 15
2500 LIER
0496/625749
[EMAIL=“ludo.vanhoof@pandora.be”]ludo.vanhoof@pandora.be
[EMAIL=“ludo.vanhoof@electrabel.com”]ludo.vanhoof@electrabel.com
Dank je wel voor je reactie op mijn oproep, maar er zijn een paar factoren waarom ik denk dat jullie niet helemaal aan mijn wensen voldoen, en wel de periode komt niet helemaal overeen, ik heb vakantie vanaf 11 augustus en daarnaast kan mijn hond goed met kinderen maar niet alle kinderen vinden mijn hond leuk het is toch een grote hond wel heel lief.
Veel succes met verder zoeken en nogmaals bedankt voor jullie reactie.
Hoi,
Ik ben ook op zoek naar een leuke vakantie voor mij en m’n honden. Ik ben 44 jaar en mijn honden zijn bijna 2 en bijna 4. Maakt me niet uit waar we heen gaan, als er maar geen massa toerisme is maar wel mooi weer…
Stappen doe ik niet meer zoveel, maar ik kan wel op je hond passen als jij gaat stappen natuurlijk.
Laat maar weten of je belangstelling hebt…
Ik en zelf ook op zoek naar een reisgenootje. Ik wilde eigenlijk alleen op vakantie met mijn hond maar lijkt me een reisgenoot gezelliger. Ik ben vrij van 4 tot 28 aug. Ik heb een border collie van 7 maanden. Hij is ook al vaker meegeweest op vakantie dus dat moet geen probleem zijn.