Wandelen in Zuid-Afrika eind sept/begin okt

Reisgenoten gezocht.
Ik wil graag eind sep. - begin okt. wandelen in Zuid Afrika in het Cederberg en Karoogebied ten noordwesten van Kaapstad. Een semi-aride gebied, dat in die periode in een grote bloemenpracht verandert. SNP heeft een reis in dit gebied, maar net voor de tijd dat ik kan. Daarom wil ik het graag zelf organiseren. Ik heb de contacten (en erg veel ervaring in reizen organiseren). Kosten vliegticket nu ca. euro 950. Overige kosten nader uit te werken (ik heb al een opgave liggen… ). Lekker stevig lopen in uitdagende gebieden en genieten van de omgeving staat voorop.
Heb je interesse, dan hoor ik graag van je.
Groeten
Wilma Wassenaar

Hallo Wilma,

Ik ben bezig met Laos maar als dat niet door mocht gaan ben ik zeker geïnteresseerd.
Heb je al meer info over je plannen?
Groet, frank

Dag Frank, Leuk dat je reageert. Ik ben wat laat met mijn reaktie, want niet eerder in de gelegenheid. Wanneer denk je te weten of je reisplannen Laos wel of niet doorgaan?
Ik heb inderdaad al iets meer info. over mijn plannen. Ik plak een stukje uit mijn mailwisseling met de lokale touroperator:

The one option [trip 1] is to do a circular route which will include hiking and tours in the Sandveld and Cederberg, river rafting on the Orange river, The Richtersveld National Park, The Kalahari Gemsbok Transfronteir Park and return to Cape Town through Namakwaland and the Tankwa Karoo.
What will make this tour unique is that it offers hiking trails on the coast, in the mountains and in the desert. You will also experience a canoe trip to ovenight on the river and will experience some of the last unspoilt wilderness areas on the planet and the animals that roam there.
This trip will have a mix of accomodations ranging from Guest houses, chalets and ovenight huts to camping.