Waarvoor Gaan De Jongelui Op Vakantie?

Beste Blanegang(st)er(s),

Naar mijn mening is behoefte aan een topic met wat ‘hotte’ items m.b.t. blanes en hoop hiermee leuke reacties te ontlokken.
Ik vroeg mij af daarom ook af waarvoor iedereen (en in het bijzonder de dames natuurlijk) op vakantie gaat? Ik spreek voor een groot deel, maar niet iedereen, van de heren als ik zeg dat zij gaan voor de: 1.lol onder elkaar met vrienden (party-je, indrinken etc.) en, het is misschien niet zo netjes wat ik nu ga zeggen, maar 2. natuurlijk om leuke dames te ontmoeten (lees scoren). Gaan de dames ook met deze instelling naar Blanes om zoveel of zo leuk mogelijke jongens te versieren of ‘laten zij maar alles op hen af komen’ en ‘zien ze wel…’ en zo ja, hoever zouden jullie gaan op Blanes als je eenmaal die leuke jongen hebt ontmoet…

Greetz J. :wink:

haha…

nouw ik ben niet vrijgezel. en ik heb niet de behoefte om dat na de vakantie wel te zijn. dus ik ga me op t gebied jongens zeer netjes gedragen in blanes. :smiley:

verder ga ik om ff 10 dagen weg te zijn van huis. ff wat anders…
voor t uitgaan, lekker lui doen, t strand, t lekkere eten, t bruin worden. en t lekkere weer natuurlijk. :smiley:

mzzl :stuck_out_tongue:

Kga op vakantie omdat ik gewoon lol wil maken, en ik kom elk jaar opdezelfde camping dus ook om vrienden en dergelyke weer te zien.
Maar ook gewoon voor 't uitgaan !
maar Zon Zee & strand zyn ook n grooooot aandeel :stuck_out_tongue:

uhm om 15 dagen met mn beste vrienden te feesten op een plek waar t lekker weer is, goeie uitgaansgelegenheden zijn en last but certainly not least leuke dames zijn!! hehe dus ja daar gaat t mij allemaal om :smiley:

Als de jongens op vakantie gaan? Waarom gaan ze altijd voor de dames? Omdat ze dan schaarser gekleed zijn? Ik zie hier ook veel meiden rondlopen die schaars gekleed zijn! Ook in de winter

Groetjes Christel

ik ga voor strand, zon, zee, feeste, bier, gezelligheid en vrouwen (voorspelbaar eigenlijk allemaal maar maakt niet uit :D)

Jah op de een of andere manier is het vreemd. In nederland zelf lopen precies de zelfde dames (nederlandse dus). waarom dan wel zo graag in Spanje en Nederland niet…? misschien heeft het te maken dat je in Spanje in een perfectie omgeving voor liefdesshit zit. Zon, zee, strand, drank…?

niet alleen dat… Spanje is de ideale aangelegenheid om eens flink de beest uit te hangen zonder dat je dorp/stad er het nog jaren over heeft…

vakantiegevoel hoort er zeker bij… en sommige mensen hebben door zoon lekker gevoel eerder het lef om op het meisje / de jongen af te stappen.

Joost N je hebt glyk !
je bent een beetje annoniem daar. & dan kun je gwoon los gaan zonder dat mensen het er nog over hebben¬¬

ja idd omdat de omstandigheden daar goed zijn voor liefde/lust shit :stuck_out_tongue: en ook omdat niet iedereen daarna over je slet activiteiten praat :smiley: (behalve die paar vrienden waar je mee bent dan, wij hebben nog steeds lol om bepaalde acties van vorig jaar blanes)

Zon, zee strand feesten zuipen en je ga natuurlijk niet op vakantie alle mooie meiden die langslope zomaar late passeren :stuck_out_tongue:

Originally posted by Wicked1@22-06-2005, 13:13:44
** ja idd omdat de omstandigheden daar goed zijn voor liefde/lust shit :stuck_out_tongue: en ook omdat niet iedereen daarna over je slet activiteiten praat :smiley: (behalve die paar vrienden waar je mee bent dan, wij hebben nog steeds lol om bepaalde acties van vorig jaar blanes) **

Goh de myne ook ¬¬
Hun beweren iets wat ik niet gedaan heb denk ik :rolleyes:
Lees dronken…

dronken… ??

nou als dat t enige is wat je gebeurt op vakantie dan ben je toch erg braaf.

ook al ben je 15… :stuck_out_tongue:

hej lul, wordt hier nog geneukt?

Nja, lees ff dronken en dan niet herinnderen wat je gdaan hebt de vorige avond, de een zegt sex, maar zelf zegk van niet :rolleyes:
Daarom : Lees Dronken (a)

haha ik kan t allemaal nog wel herinneren… dats nou juist t erge haha… anders was t allemaal een stuk draaglijker geweest haha

haha, kzie je dan nog wel daaar :stuck_out_tongue:
DronkenMaaatjee :smiley:

whaha ja is goed :smiley:

Originally posted by Wicked1@22-06-2005, 23:27:04
** haha ik kan t allemaal nog wel herinneren… dats nou juist t erge haha… anders was t allemaal een stuk draaglijker geweest haha **

Dan heb je toch iets verkeerds gedaan (lees: lelijke vrouwe ge…) :smiley:

Freud had gelijk :ph34r: