Waarvoor Gaan De Jongelui Op Vakantie?

freud is teut

Originally posted by Bart (dj Mimos)@23-06-2005, 14:46:00
** Dan heb je toch iets verkeerds gedaan (lees: lelijke vrouwe ge…) :smiley: **

jij snapt m :wink:

Hahaha, weet je haar naam nog ? :stuck_out_tongue:

ene sandra hoorde ik van Wicked1… :huh:

Originally posted by JoostN@23-06-2005, 22:11:40
** ene sandra hoorde ik van Wicked1… :huh: **

huh?? ik weet de namen nog wel maar geen sandra hoor :stuck_out_tongue: k ga de namen trouwens niet noemen haha

Hahaha, ik doe het niet joh (a)
ik weet nog wel met wie dus :wink:

Maar tog niet eeeen of andere Joyce Of Anne ?

Ik heb ook een keer een jongen gen… die zo lelijk was als de nacht. Hij had de bijnaam Nemo. Dat zegt alles al!!! Weet je hoe hij aan zijn bijnaam kwam? Zijn voeten waar niet even groot. 1 maat was 41 en de andere maat was 46. En Nemo uit Finding Nemo had ene goede vin en ene slechte vin.

Groetjes Christel

IEHL! zo dan ben je ook altijd duur uit voor je schoenen, altidj 2 paar kopen, en vaak hebbe ze dan niet dezelfde maat hebben :lol:

Dan moet je ze op maat maken ¬¬

Originally posted by WinkelWagentje@21-06-2005, 12:17:58
** Kga op vakantie omdat ik gewoon lol wil maken, en ik kom elk jaar opdezelfde camping dus ook om vrienden en dergelyke weer te zien.
Maar ook gewoon voor 't uitgaan !
maar Zon Zee & strand zyn ook n grooooot aandeel :stuck_out_tongue: **

• elk jaar dezelfde camping
  • eerste keer alleen op vakantie met vrienden

De rest van je verhaaltje is bij mij t zelfde :slight_smile:

ik en my girlie gaan voor zon zee strand mooie jongens… uitgaan lol maken en de ultieme relatie test whahaha :smiley: :stuck_out_tongue:

Heb je n vriend dan ?

jah wrom … voor de fun heej

zonnen, zwemmen in de zeej en zwembad, lekker eten, uitgaan, … gewoon plezier maken met m’n maatjes :smiley:

k heb een vriend maar kzie dat nu nie als een relatie test <_< we zullen mekaar twee weekjes niet zien, niet leuk natuurlijk, maar we bellen wel ofzow!