Waar Gaan Jullie Volgend Jaar Op Vakantie?

Beste Mensen,

Graag wil ik van jullie weten of jullie volgend jaar terug gaan naar Blanes, en zo niet waar dan naar toe?

Groetjes

Blanes, !

Ja Blanes ik weet het ZEKER :slight_smile:
Maar dan niet met Snoeyink, maar met gogo of beachmasters ofzo… iig een reisorg. voor JONGEREN… niet algemeen

ik ga volgend jaar naar Salou

ik ga waarschijnlijk naar spanje maar dan niet perse blanes kan ne tzo goed mallorca, salou, lloret of ibiza zijn ofzo :stuck_out_tongue: :smiley:

Ik denk dat ik maar n keertje naar Turkije ga volgend jaar, Marmaris denk ik… :smiley: wil ik ook wel n keer gezien hebben, hoor dr goeie verhalen over duss

Tjsah, lykt me ook wel leuk jah Turkye,
Mr khou het lekker by Blanes ! :smiley:

ik wil alles een x gezien hebben mij zie je niet zo snel ergens terugkomen denk :slight_smile:

My wel [H]
Heb nog heeel levn voor me liggn joh ^^

Winkelwagentje, Ik weet dat je een heel leven voor je hebt. Je bent nog jong. Maar het leven kan ook kort zijn. Een aantal vrienden en familie van me zijn in een ongeluk overleden. Dus het leven kan ook kort zijn!

Jah oke, dat klopt :slight_smile:
En je mag me ook wel gwoon Sandraa noemen :stuck_out_tongue:
Haha,
Maar kyk, ik vermaak me ernog, dus waarom zou ik ergens anders naartoe gaan ?!

Kweet niet of het lang geleden is, maar alsnog, gecondoleert_(F) !

Het is een half jaar geleden dat mijn beste vriendin is overleden.

Ik snap je wel. Maar ik zal je een ding zeggen, misschien klinkt het afgezaagd.

Maar leef de dag alsof het je laatste dag is. Doe wat je zelf wilt en zorg dat niemand je in de weg staat om de dingen te bereiken die je wilt bereiken!

Zeker Weer naar Blanes :slight_smile:

ik ga naar Salou

ben ik al 2 x geweest en T is daar Superrrrrr :smiley:

maar Blanes is wat kleiner en gezelliger…

salou is heel massaal… maar dat heeft ook wel weer wat… :stuck_out_tongue:

Salou zal wel iets hebben en ik ben er nog nooit geweest. Maar ik denk dat Blanes toch wel gezelliger is dan Salou. Iedereen die je tegenkomt in Salou is gewoon NEderlands. Dat heb je ook in Blanes, maar minder. In Blanes ken je gewoon iedereen na een dag en dat vind ik gewoon gezellig. Je leer er meer mensen kennen in Blanes dan in Salou denk ik.

cker weten dat ik naar blanes ga vind het daar echt super gezellie :stuck_out_tongue:

Ik vind het in Blanes super gezellig

heey:)
ik wil supergraag weer naar Blanes:|
Maar me ouders nie enk mag nie alleen:(
ze wille naar Italie…:S
mjaa… word ook wel vet…:slight_smile:
zitte we vlak bij mensen van mijn uitwisseling…:smiley:

ik ga uitteraard weer naar Blanes:yes:

Met myy :smiley: !:yes: