Waarom kan ik mijn vraag over Vietnam niet op het Vietnamforum stellen?

Ik krijg steeds" kies een ander forum". Ik zie wel dat er gisteren 2 nieuwe vragen gesteld en beantwoord zijn op het Vietnamforum, maar mijn bericht van gisteren krijg ik er niet op. Groet van Josefiene

Ik vermoed dat je naar het reisforum van Vietnam gegaan bent en daar op “nieuw onderwerp” geklikt hebt.
Dat kan inderdaad niet, je zou je vraag dan in de zogenaamde “Root” plaatsen en dat mag alleen een moderator.
Als het goed is krijg jij de melding: “Het is niet mogelijk een bericht te plaatsten dit specifieke (sub)forum. Kies een ander forum.”

Als je nu eerst een subforum uitkiest waar je vraag het beste onder zou passen ( Vietnam Reiscafé, Vietnam Nieuws & Tips, Algemene informatie Vietnam, Vrijwilligerswerk en ontwikkelingshulp Vietnam of Vietnam foto’s) dan vermoed ik dat het je wel gaat lukken een vraag te stellen.

Succes!

Ik heb je andere topic uit dit Reiscafé naar het Vietnam Reiscafé verplaatst.

Dank je wel, het is echt een wondere wereld, in meerdere opzichten…

Graag gedaan. Je moet, voordat je een topic opent, wel een subcategorie kiezen waarin het topic moet komen te staan. De eerste twee keren is dat dus goed gegaan. :wink:

Niet ieder forum heeft overigens subcategorieën. Het Vietnam Forum bevat veel informatie en topics, hierdoor is het handig dat het in subcategorieën is verdeeld. Het Rusland Forum is bijvoorbeeld wat rustiger en hier zijn dan ook geen categorieën. In dat geval kun je wel gewoon het topic openen zo gauw je in het betreffende landenforum bent.

Hopelijk verduidelijkt deze uitleg nog het één en ander. Mocht je nog eens een vraag hebben betreffende het niet kunnen plaatsen of willen verplaatsen van een eigen topic, dan kun je deze het beste stellen in de Helpdesk: Overige vragen.

Bedankt, gaat lukken!