Dag reizigers

Leuk om jullie (wereld)reiservaringen te lezen en te delen.
Wil eind dit jaar naar Zuid Afrika!

Hoi Josefiene,welkom op wereldwijzer!
Nou Zuid-Afrika heeft een adembenemende natuur en een rijke fauna en flora.
Je kan er op safari in één van de tientallen nationale wildparken (zoals het Krugerpark) of in één van de vele privé-wildparken.
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht in het Zuid Afrika forum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je voorbereidingen Josefiene !
groet,georgessiam.

Hallo!
Inmiddels probeerde ik een vraag te stellen over Vietnam, maar ik kan hem nergens terugvinden en weet ook niet hoe ik hem op nieuw kan stellen…is het echt zo moeilijk op het forum?

Via Wereldwijzer app

Hoi Josefiene,
Als je op deze link klikt kom je in het Vietnam Forum
Je ziet er allerlei sub forums waaronder het Vietnam Reiscafe (in het blauw) dit aanklikken en je ziet een ovale blauwe cirkel met de melding + nieuw onderwerp.
Aanklikken en je ziet een leeg kader met titel ,daar kan je bevoorbeeld als titel zetten : “Is mijn route door het noorden een beetje logisch?” (of iets anders)
Dan je berichtje daaronder typen en nadien zie je rechtsonder de melding : verstuur je bericht,dit aanklikken en je berichtje is verzonden.
Als er nog vragen zijn over de werking van wereldwijzer,of je wilt je berichtje aanpassen,verwijderen etc…
Dan kan je altijd terecht op het Helpdesk: Overige Vragen
Met vriendelijke groet,
georgessiam.

Hartstikke bedankt! Raar dat ik het niet gezien heb, maar nu wel gelukkig.

Mooi zo,Josefiene ! :slight_smile:

Dag GeorgeS, het valt me nu op dat ik wel via jouw link op de blauwe subforums kom, maar niet via de app. Via de app blijft alles zwart en kan ik ook geen vraag stellen. Inloggen lukt ook niet Ik heb hem opnieuw gedownload maar met hetzelfde resultaat. Omdat het via jouw link wel lukt doe ik het maar zo.