nieuwe indeling Viet Nam forum

Hallo beste mensen,

Ik merk en zie dat in dit forum het overzicht een beetje aan kwijt raken is.

Ik zie opmerkingen van het “het begint me te duizelen”, : oude informatie "enz.

Ik heb zelf ook een beetje hetzelfde probleem.
Ik heb bijv. een wandelroute gemaakt voor Saigon, maar heb moeite om deze terug te vinden.
Krijg ook routes van Rio en alle andere landen en daar tussen staat ie ineens.

Ik wil het Viet Nam forum graag aanpassen naar jullie behoeften.

Ik weet niet of alles kan, maar zelf vind ik dat , je wanneer je op het Viet Nam forum bent en je gebruikt de zoekfunktie je alleen informatie over Viet Nam moet krijgen en niet over andere landen?
Misschien ook een wes?

Over de indeling

Dan in Noord , Hanoi, Niinh Binh, Centraal, Saigon, Mekong Delta, Eilanden, rondreizen?
Foto’s per regio?
Misschien een chat afdeling; hebben we een facebook site voor.

Wat zijn jullie ideeën?

Ik heb dus even een voorzet gegeven en wil graag leren van jullie ervaringen op onze site.

Wacht het af.
Ton.

Hoi Ton,

goed idee, want zeker in het reiscafé staan veel verschillende onderwerpen en komen ook veel vragen steeds weer opnieuw. Misschien kun je het opdelen in categorieen van veelbesproken onderwerpen, zoals visum, geldzaken, routesuggesties, gezondheidsvragen e.d. OF zoals je zelf voorstelt, per regio, maar vraag me af of dat veel opheldering geeft.
Succes!

Marleen

1 like

Ik vind het een prima idee om de site wat aan te passen aan de vragen die er gesteld worden. Ik heb de indruk dat iedereen wel van noord naar zuid of omgekeerd het land doorkruist. Daarom lijkt het mij niet ideaal om het land onder te verdelen in regio s. Omdat er wel veel gevraagd wordt naar verschillende mogelijkheden om te reizen zou het wellicht een optie zijn om een onderscheid te maken in b.v. easy riders, local bus, vliegtuig, trein e.d.

Succes met het nemen van een beslissing

groeten Cor en Wilna>>>:zon02::wereld:

1 like

Hoi Ton,

Ben het er helemaal mee eens dat het wat rommelig is. Wat me opvalt is dat mensen (naar mijn idee) niet zoeken voordat ze hun vraag stellen waardoor je dezelfde vragen veelvuldig terug krijgt. Ik heb ooit eens veel op een forum over honden gezeten en daar moest je een vraag indienen voordat hij gesteld werd op de site, het werd dan eerst gecontroleerd of dit onderwerp al niet behandeld was. Heb geen idee of en hoe dit technisch gezien werkt hoor maar denk als je het iets moeilijker maakt om een vraag te plaatsen dat mensen sneller eerst zullen zoeken?
Ook een idee om berichten vanaf een X periode te filteren/verwijderen? Heb zelf een veelvuldig gestelde vraag gesteld omdat er simpelweg geen up-to-date vraag/antwoord van was.
Verder haal ik onwijs veel informatie van het forum en heb ook erg veel aan de antwoorden die gegeven worden dus keep up the good work!

Groetjes uit het Tilburgse land!

1 like