**Ciao tutti:) **
Ik denk dat iedereen wel een mening heeft over waarom italie zo leuk is. Graag zou ik verschillende reacties horen, ik ben benieuwd hoe iedereen hier tegenaan kijkt.
Dus brand los!!
Jessica
**Ciao tutti:) **
Ik denk dat iedereen wel een mening heeft over waarom italie zo leuk is. Graag zou ik verschillende reacties horen, ik ben benieuwd hoe iedereen hier tegenaan kijkt.
Dus brand los!!
Jessica
Tsja, ik heb eigenlijk alleen ervaring met Rome en dat vind ik een zalige stad vanwege de cultuur, historie en de uitermate relaxte sfeer. Verder denk ik dat Arturo hier wel een mening over heeft…!!! Arturo!
Ik ben zelf een echte Frankrijk fan, maar ook ik kan er niet om heen dat Rome geweldig is! Ik ben verder alleen nog maar In Florence geweest, maar de sfeer in die beide steden is heerlijk. Lekker relaxed en dat ondanks dat italianen toch nogal een druk vookomen hebben.
Verder is het toch vooral de cultuur die mij trekt in deze steden.
Tja moeilijk te omschrijven denk ik.
7 jaar terug ben ik voor het eerst naar Italia gegaan met de ouders van een vriend van mij. En tja sindsdien ben ik gewoon verliefd op dat land. En zoals je in een ander topic gelezen zou kunnen hebben heb ik er ook een vriendin zitten.
Daarna ben ik met een stel vrienden nog een keer teruggegaan en dat was ook weer geweldig, het eten, de sfeer, het klimaat. Alles.
Al moet ik wel zeggen dat het leven daar waarschijnlijk ook niet alles is, maar dat wil ik dolgraag zelf ondervinden. ( http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=16132 )
Italië heeft voor mij bijna alles (helaas geen goede kroegen/pubs), maar aardige mensen, heerlijk eten, veel cultuur, mooie natuur. Mijn voorkeur heeft wel Sicilie en Sardinie. Al lijken de mensen druk en is het net of ze ruzie hebben, het zijn alleen discussies. Italianen praten veel met hun handen en zijn over het algemeen vrij vrolijk en houden van zingen. Ben er zelf een voorbeeld. Mijn vader was een Italiaan en ik kom regelmatig in Milaan. De Milanezen zijn aardige mensen. Kortom, Italie is geweldig.