Waarin doe jij je bagage als je naar Turkije gaat?

Als je naar Turkije gaat, neem je natuurlijk bagage mee. Waarin doe jij je kleren, schoenen, toiletspullen, etc.? Doe jij deze in een koffer of in een rugzak?

Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!

Zowel in een koffer als in een rugzak,als ik ga diepzee duiken gaan de grote stukken in de gewone valies en niet in een duiktas want hier betaal je meer voor /kgr . Delikate stukken gaan in de rugzak/handbagage , zoals tablet , GSM , ontspanners , medicijnen , reisdocumenten . ik heb het meerdere malen meegemaakt dat bij aankomst het duik materiaal achter blijft op de transportband .
Bob

      • Updated - - -

Zowel in een koffer als in een rugzak,als ik ga diepzee duiken gaan de grote stukken in de gewone valies en niet in een duiktas want hier betaal je meer voor /kgr . Delikate stukken gaan in de rugzak/handbagage , zoals tablet , GSM , ontspanners , medicijnen , reisdocumenten . ik heb het meerdere malen meegemaakt dat bij aankomst het duik materiaal achter blijft op de transportband .
Bob

Neem alles mee op de motorfiets vanuit Rotterdam Naar Kuzadassi elk jaar. mijn vrouw pakt het vliegtuig!

ik reis altijd met alleen handbagage.

Welke route volg je dan en wat heb je zoal nodig aan papierhandel/vergunningen.