Als je naar Afrika gaat, neem je natuurlijk bagage mee. Waarin doe jij je kleren, schoenen, toiletspullen, etc.? Doe jij deze in een koffer of in een rugzak?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Als je naar Afrika gaat, neem je natuurlijk bagage mee. Waarin doe jij je kleren, schoenen, toiletspullen, etc.? Doe jij deze in een koffer of in een rugzak?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Ik doe alles in een hele grote sporttas die zelf zo min mogelijk weegt, zodat ik lekker veel mee kan nemen voor familie en vrienden. Om te voorkomen dat er hier en daar wat verdwijnt uit mijn tas, koop ik bij de supermarkt een paar rollen huishoudfolie en wikkel dit strak om de gehele tas heen. Bij de hengsels even een sneetje maken en met tape verstevigen, zodat het niet meteen uitscheurt, zodat je de tas ook nog gewoon simpel kunt dragen en klaar ben je!
www.marriettevandervelde.waarbenjij.nu
In een harde koffer zonder rist natuurlijk want tassen/koffers met risten kan iedereen heel gemakkelijk open maken ook al heb je een hangslot eraan . Ik neem altijd 2 grote koffers en een handbagage mee naar Ghana want je mag 42 kilo meenemen en 10 kilo handbagage.
Altijd in een rugzak en de schoenen die het zwaarst zijn doen we aan. Er gaat eigenlijk niets kostbaars in de rugzak dus mochten ze er toch willen inkijken, dat ze maar doen. Geen stress daarover ������
Alles is netjes ingepakt in de Jeep.
In de rugzak
, mijn vrouw en ik hebben ieder een eigen backpack en wat er niet in past gaat niet mee.
Camping materiaal neemt al heel wat plek in.
Ik neem meestal zo min mogelijk bagage mee. En altijd in een rugzak. Deze kan ik dan bij me houden in de bussen. Zo probeer ik te voorkomen dat er iets wordt gestolen.