Waar verblijven voor 6 nachten?

Vrijdag 25 juni kom ik aan in Costa Rica en don 1 juli ga ik vrijwilligerswerk doen bij La Tortuga Feliz. Nu ben ik voor die tussenliggende 6 nachten opzoek naar een leuke verblijfplaats. Zelf dacht ik er aan deze dagen in San Jose te blijven om van daaruit uitstapjes te maken (dit leek mij praktisch ivm het busstation). Maar ik hoor van veel mensen dat San Jose niet echt een leuke stad is om langer dan 2 dagen in te verblijven. Heeft iemand hier ervaring mee? En hebben jullie eventueel een andere tip voor een verblijfplaats?

Groetjes Davida

Je kan prima in San Jose blijven en van daaruit tripjes maken naar Cahuita, Quepos en/of Monteverde.
Ben zelf vorig jaar op LTF geweest en dit jaar waarschijnlijk terug!
Wellicht zien we elkaar daar nog,

Alex

Bedankt voor je reactie! Ben erg benieuwd naar het werken bij LTF en heb er ontzettend veel zin in! Weet je al wanneer je gaat (als je gaat)?

Groetjes Davida

ivm met de chaos in Guatemala gaan wij denk ik neit meer, anders zo rond eind juli begin juli dat wij er zijn!het werken is er heerlijk en mijn foto is daar vorig jaar juni gemaakt!

Zou ik niet doen in San Jose verblijven. Je kunt met de bus al richting La Tortuga Feliz (bv Monteverde, La Fortuna, qua reisafstand gelijk of minder als vanaf SJ).

Ik vind dat elke reiziger San Jose gezien moet hebben, je moet gewoon de hoofdstad van een land gezien hebben en niet alleen maar afgaan op de verhalen van anderen. Maar echt, niet langer dan een dag. Wij zijn vorig jaar twee dagen geweest, één dag was leuk om rond te lopen en wat te zien en één dag hebben we uitgezeten… Zonde van je vakantie!