Waar stage lopen? NYC, Canada, Australie, Spanje

Hoi!

Ik ben tweedejaars student Commerciële Economie en moet volgend jaar in september starten met mijn derdejaars meeloopstage. Deze wil ik in het buitenland doen, het is al jarenlang mijn droom om dit in Amerika te doen en dan het liefst in NYC. Tijdens mijn vakanties in Amerika is dit gevoel alleen nog maar meer bevestigd.
Uitgaan (en alcohol) in Amerika is 21+ en aangezien ik tijdens mijn stage pas 19 jaar ben, zit ik te twijfelen of dit me moet laten tegenhouden aangezien ik feestjes leuk vind en de mensen die ik zal leren kennen dan waarschijnlijk ook uit zullen gaan. Daarnaast zijn de prijzen in New York natuurlijk ook erg hoog maar dit zal ik er denk ik wel voor over hebben.
Ik vraag ik me af wat jullie mening hierover is en of het iets is wat me moet tegenhouden. Daarnaast ben ik benieuwd naar ervaringen van anderen die met hetzelfde probleem zitten.

Wanneer ik besluit mijn stage niet in Amerika te doen overweeg ik de landen Canada (Toronto, Vancouver, Montreal); Australië (Sydney), of Spanje (Barcelona, Madrid, Valencia) zodat mijn familie me (vaker) zou kunnen bezoeken. In Canada en Amerika zou mijn familie me waarschijnlijk 1x kunnen komen opzoeken, in Australië zal dit helaas niet kunnen.

Hoe denken jullie erover, wat zijn jullie ervaringen en hebben jullie tips voor het maken van deze beslissing?