Peiling: in welk continent wil jij het liefst stage lopen?

Heb jij stage gelopen in het buitenland of ben je dit nog van plan? Kies jij voor een stage binnen of buiten Europa? Wereldwijzer wil graag weten waar jouw interesse naar uitgaat.

In welk continent wil jij het liefst stage lopen?

Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe

In de US het liefst! Bijvoorbeeld een stage in de filmbusiness in Hollywood, of juist bij de Ambassade in Washington, in Amerika kan je zo veel kanten op volgens mij… ma wel moeilijk om dat allemaal te regelen. Wat dat betreft lijkt het me makkelijker om stage te lopen ergens binnen Europa…Is het eigenlijk moeilijk om een stage te regelen binnen Europa? Of heb je dan ook speciale visum documenten nodig zoals in Amerika?
Het lijkt me bijvoorbeeld ook leuk om te studeren in Oxford krijg je echt zo’n Harry Potter school gevoel bij (ook omdat Hermelien daar ook studeert misschien haha)…maar om daar te studeren moet je wel heel wat in je mars hebben :wereld:

Stage gelopen in Indonesie, en geen moment spijt van gehad. Heerlijk om te kunnen werken in een andere cultuur.

Later in Engeland gewerkt, dat was ook leuk, maar juist als stage kun je dingen doen die je daarna niet zo snel meer doet!