Heeft iemand ervaringen met overnachten op Khao Sok?
Tree tops blijkt leuk te zijn. Iemand ervaring mee?
Of wat leuke tours zijn?
Groetjes Mo
Heeft iemand ervaringen met overnachten op Khao Sok?
Tree tops blijkt leuk te zijn. Iemand ervaring mee?
Of wat leuke tours zijn?
Groetjes Mo
Tree Tops (waarbij je bijvoorbeeld 1 nacht in de boomhut en 1 nacht op het meer kunt slapen) is zeker een leuke ervaring. Houd er wel rekening mee dat het back-to-basic is. Tree Tops bevindt zich in het regenwoud, dus het is er vrijwel altijd vochtig. Omdat de boomhutten niet volledig waterdicht zijn, kan het in de boomhut ook vochtig zijn.
Ik ken je budget niet, maar je zou ook eens kunnen kijken naar Elephant Hills, waarbij je in een luxe tent overnacht. Niet goedkoop, wel de moeite waard.
Ik hou wel van back to basic! Dus die luxe tenten hoeft voor mij niet zo.
Dan is Tree Tops denk ik wel wat voor je. Kijk uit voor de bloedzuigers
!
Ik ben in 2005 ook in Tree Tops geweest. Wij hadden de goedkoopste hut (budget reizigers he). Wel basic dus en allemaal beestjes.
Maar ik vond t een leuke ervaring. Idd wel uitkijken voor bloedzuigers.
Hou niet zo van beestjes en bloedzuigers…! Je moet er wat voor over hebben he! ![]()
Lieve “Sniek”,
Het hangt er ook vanaf in welke tijd je gaat, zit je in de moessontijd, is het met bloedzuigers vrij rampzalig.
Dec-april is een betere tijd.
Krekels en geluidjes s nachts , daar moet je wel tegen kunnen, ander doe maar niet.
Hans.
Owww, en trouwens, ik overnachtte in Morning Mist Resort, netjes en niet te duur, absoluut basic. Uitstekend restaurant, en ze zetten alles gewoon op het nummer van je kamer, en je betaalt op het eind.
Moet je wel in de gaten houden, bij mij vergaten ze de excursie naar het meer (1500 baht) erop te zetten.
Prachtige tuin ook, een van de mooiste die ik tot nogtoe zag.
Maar ja, je zit dus vlakbij echte jungle, en dat houdt in dat er soms beestjes zijn. In mijn kamer zaten ze niet, maar de badkamer is vrij open, en daar zaten ze wel. Het was een kruising tussen een nachtvlinder en een libelle.
Hans.
Zo erg vind ik beestjes niet hoor! Maar van die grote kakkerlakken die ik wel eens naast mijn bed heb zien zitten word ik niet vrolijk!
Geen kakkerlakken en te grote spinnen en voor de rest mogen alle beestjes OM me heen zitten.
Ik heb denk ik al iets gevonden om te overnachten. Kwam uit bij Khao Sok Valley lodge. Dit moet een knusse plek zijn bij een gastvrije familie.
En een nachtje op Morning mist wil ik ook doen. Ziet er ook erg mooi uit.
Lief dat jullie me me mee denken!