Kerst/oud en nieuw zou ik op bali of op de filipijnen willen vieren.
Waar is het leuker om dit mee te maken?
Hebben jullie ook een site tip waar ik voor niet al te dure ticketprijs kan boeken.
Liefst zou ik een week naar hong kong gaan en een week naar bali en van bali weer terug naar nederland. Is dit wel te doen?
Zo ja vanaf welke site boeken
Het is te doen maar 2 weken is erg kort , vooral als je je naar Hongkong en Bali wil, dan ben je toe aan vakantie als je na die lange reis weer thuis bent.
Vergeet het acclimatiseren niet ,voor Bali zeker 2 dagen , het is hier nu al benauwd vochtig warm en dat wordt in november -december meer luchtvochtigheid zo,n 95% voor Bali , Hongkong weet ik niet
Als je kerst en de jaarwisseling echt wilt vieren kun je beter naar de katholieke Filipijnen dan naar het hinduistische Bali. Op Bali wordt namelijk niet echt iets aan de feestdagen gedaan, behalve wat commercie voor de toeristen.
Een voordeel dat alles (winkels) ed open zijn er wordt gewoon gewerkt.
Nadeel er is totaal geen Kerstsfeer, ook door het weer natuurlijk, hoe de sfeer in het toeristische deel (zuiden) van Bali is : geen idee.
Er wordt reclame gemaakt voor Kerst diners in de grotere hotels , maar dat lijkt mij = persoonlijk , zo kunstmatig. Mannen als Kerstman verkleed op het strand…onbestaanbaar.