Hallo…
Kan iemand mij zeggen welke area het meest aantrekkelijke is in Melbourne om er te werken en er 6 tot 8 maand te verblijven?
Alvast bedankt
:chin:
Hallo…
Kan iemand mij zeggen welke area het meest aantrekkelijke is in Melbourne om er te werken en er 6 tot 8 maand te verblijven?
Alvast bedankt
Iemand… :disgust:
ik heb al gereageerd,op je eerste oproep
groet
Jaap
Hoi,
Ikzelf heb vier maand in South Yarra gewoond. Leuke omgeving en goede locatie voor openbaar vervoer met tram of trein. Een aanrader.
Thanx kiwikoala… Zal ik eens checken.
RVC [kok]
je loopt een beetje hard van stapel,ik heb al een uitgebreide reactie gegeven
[normaal] mag je niet zomaar werken van hallo Australie ik kom er aan,er zijn wel mogenlijkheden voor een werk visum maar die zijn nog al streng ze kijken naar banksaldo of je genoeg geld hebt tijdens je verblijf,en een retour ticket.
je krijgt snellen een visum om bijvoorbeeld fruit te plukken ik dacht [3maanden]
zwart werken als men dat merkt ,moet je meteen het land uit en mag je mischien over 3 jaar het nog en keer proberen
kijk maar eens naar Border Securit zondag, 19.30 op Veronica ,kan je zien hoe streng de controle is,in eerste reactie had ik wel aan gegeven dat je heel mischien gesponserd kan worden door een restaurant
succes
groet
Jaap
PS
y vergeten!
nog even RVC [kok] kijk ook eens op de site ,naar StevenH die kan aantonen dat hij 3200 euro op de bank heeft staan ,en dat is dik genoeg voor Australie